וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את פרודתו עם הנשק של בנם החייל והתאבד

יהושע בריינר

16.12.2011 / 5:23

בני הזוג כבני 40 נמצאו ללא רוח חיים בדירה בקרית ארבע. על פי החשד הגבר שהיה פרוד מאישתו במשך שנתיים הגיע לדירתה וירה בה עם הנשק של בנו החייל. הזוג מוכר לרשויות הרווחה ביישוב

מזל טוויטו, בת 44 ובעלה גבי טוויטו, בן 49 נמצאו לפנות בוקר (שישי) ללא רוח חיים בדירה ברחוב בן צבי בקרית ארבע. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את השניים כשהם כבר ללא רוח חיים ורופא נאלץ לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עולה חשד כי מדובר ברצח והתאבדות. השניים נפרדו לפני כשנתיים ובעת האחרונה חזרה האישה והתגוררה בדירה אחרת בקרית ארבע.

על פי החשד הגבר הגיע לבית שבו חיה אשתו לשעבר וירה בה ברובה M-16 ששייך לבנם החייל. אחד משבעת ילדיהם של בני הזוג, חייל צה"ל כבן 20, חזר מבילוי לילי וגילה את הוריו מוטלים בכניסה לבית ללא רוח חיים עם סימני ירי והזעיק את כוחות ההצלה. הגבר מוכר למשטרה ולרשויות הרווחה על רקע אירועים קודמים של אלימות במשפחה.

ככל הנראה קדם לאירוע רצון של האב לשוב לפרודתו ולחיות ביחד חיים משותפים. על פי החשד, האב ששב להתגורר באחרונה בדירה נפרדת בקרית ארבע, הגיע עם הנשק הצבאי של בנו, ולאחר ויכוח עם גרושתו רצח אותה והתאבד. לבני הזוג סיפור חיים קשה על רקע המחלוקות ביניהם: שניים מבניהם, חיילים בשירות צה"ל, מתגוררים עם האב ואילו בת נוספת מתגוררת עם האם. לזוג ארבעה ילדים נוספים שלאחר הפרידה פוזרו לגור בקרב קרובים אחרים.

אירוע דומה התרחש בתחילת השבוע בקריית מוצקין בו על פי החשד רצח גבר את גרושתו והתאבד: משה ג'מבר, בן 48, הגיע על פי החשד לדירת גרושתו, אביבה ג'מבר בת ה-45 והביע את רצונו לחזור לחיות עמה. לאחר שסירבה שלף את אקדחו, ירה בה למוות ואז ירה בעצמו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לדירה קבע את מותה של האישה ופינה את הגבר במצב קשה עד אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר הוא מת מפצעיו.

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד ברצח הגיע מדירתו שבעפולה במטרה לבקר את גרושתו וארבעת ילדיהם. במהלך המפגש הוא הביע את רצונו לחזור ולהתאחד עמה ועם ילדיהם, אך זו סירבה. בין השניים פרץ ויכוח שבמהלכו שלף החשוד אקדח וירה בה. לאחר מכן ירה המאבטח בעצמו ונפצע באורח אנוש. מפקד תחנת זבולון, ניצב משנה בני אבליה, מסר לוואלה! חדשות, כי לבני הזוג ארבעה ילדים: בן בן 22 ושלוש בנות שהקטנה בהן בת 10, המתגוררים עם אמם בדירה. אבליה ציין כי בעת הרצח שהו שלוש הילדות ואמה של הנרצחת בדירה, התעוררו למשמע הירי והזעיקו את האח הגדול, המשטרה ומגן דוד אדום.

עוד באותו נושא:
חשד: מאבטח ירה בגרושתו במהלך ויכוח והתאבד
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו דקורים בקריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully