וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "שגרירי ישראל האמיתיים - הפירות והירקות"

בטקס לציון 90 שנה להישגי מכון וולקני הישראלי אמר נשיא המדינה שמעון פרס כי החקלאות מהווה את ההצלחה הדיפלומטית הגדולה ביותר של מדינת ישראל

נשיא המדינה, שמעון פרס, היה היום אורח הכבוד בטקס לציון 90 שנה להישגי מכון וולקני הישראלי. הנשיא פתח את נאומו בהצדעה למכון וולקני ולחקלאות הישראלית ואמר "ההצלחה הדיפלומטית הגדולה ביותר של ישראל היא החקלאות".

"הפירות והירקות הישראלים הם השגרירים האמיתיים שלנו בכל שווקי העולם", הוסיף הנשיא. "הטבע הוא המאסטר שף שלנו, כל תוספת של רוטב, קמח או סוכר לפרי הישראלי רק גורם להשמנה".

נשיא המדינה, שמעון פרס, ערך סיור במכון וולקני, דצמבר 2011. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא פתח את נאומו בהצדעה למכון וולקני ולחקלאות הישראלית/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

דברי הנשיא פרס מגיעים בתקופה בה מחירי הפירות והירקות נמצאים בעלייה. על פי תחזית התאחדות האיכרים המחירים צפויים להמשיך ולעלות גם בחודשים הקרובים. לדברי נשיא ההתאחדות דב אמיתי, מחירי הפירות, הירקות והפרחים יתייקרו בשלושת החודשים הקרובים ב-8%-35%. אמיתי אמר כי מחירי התוצרת הגבוהים, בהשוואה למקובל בשנים קודמות בחודשים אלה, ימשיכו לעלות בשל המחסור בידיים עובדות, העלייה בהוצאות היצור והתייקרות המים להשקיה. כדוגמה לעלייה במחירים ניתן להביא את מחירי העגבניות ברשתות השיווק ואצל הירקנים. המחירים התייקרו בשבוע שעבר מ-5 שקלים לקילו לעד 10 שקל לקילו - התייקרות של 100%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully