וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג טנדר לתוך חנות, נמלט - והתנגש במשאית

גבר בן 40 מטנסי שבארצות הברית, ניסה לגנוב את רכבה של אישה שנתנה לו טרמפ. משלא הצליח, התרגז כל כך עד שרדף אחריה עם רכבו לתוך חנות מכולת. הוא ניסה לברוח, והתנגש במשאית

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

התקף הזעם שנגמר רע, ושוב נגמר רע: אריק וויטיקר מהעיירה קולומביה שבטנסי הסתייע באישה מקומית, שנתנה לו טרמפ. וויטיקר לא הסתפק בטרמפ, וניסה לגנוב ממנה את מפתחות רכבה. היא נמלטה ממנו, ואז נכנס וויטיקר לרכבו, החל לרדוף אחריה - ונכנס עם הרכב לתוך חנות מכולת בתחנת דלק מקומית. מצלמות האבטחה בחנות תיעדו את ההתנגשות רבת העוצמה מכמה זוויות שונות. האישה הנמלטת, לאקישה דנבי, אמנם הצליחה לחמוק מפגיעה, אך הרכב פגע ישירות בבעל החנות, שעמד לא הרחק מדלת הכניסה.

אלא שבכך לא הסתיים האירוע. וויטיקר, שבאורח פלא כמעט ולא נחבל בהתנגשות, יצא מהטנדר מטושטש ומבולבל, ניער את האבק מכתפיו ונמלט מהחנות. בתחנת הדלק הסמוכה הוא נכנס לרכב אחר של תושבת העיירה הסמוכה, התניע ובדיוק כשהאיץ ביציאה מהתחנה לכביש הראשי בכוונה להימלט, הגיחה משאית בנתיב הנגדי והתנגשה בו בעוצמה רבה. הפעם נפצע וויטיקר באורח אנוש, ופונה לטיפול בבית חולים שם ציפו לו שוטרי התחנה המקומית.

לוויטיקר עבר עשיר של עבירות אלימות - בחודש אוגוסט האחרון נעצר בגין תקיפת אישה אך שוחרר על תנאי ולפני 16 שנה נעצר בנסיבות דומות, אך שוחרר ללא עונש, לאחר שנמצא חף מפשע.

(עדכון ראשון: 20:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully