וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותרה הצעירה שנחטפה ברמלה: "ביימתי הכל"

12.12.2011 / 0:16

הצעירה הגיעה לתחנת משטרה בשפרעם וסיפרה ש"ביימה" את האירוע. מוקדם יותר נעצר צעיר מסכנין, קרוב של בן זוגה לשעבר, בחשד למעורבות. בשבת העיד הבעל כי את החטיפה ביצעו 3 אנשים

סיפור החטיפה ברמלה מסתעף: הצעירה שביום שבת דווח כי נחטפה על ידי גברים חמושים בגן מאיר במרכז העיר הגיעה אמש (ראשון) לתחנת המשטרה בשפרעם, וסיפרה לחוקרים כי "ביימה" את דבר החטיפה. מוקדם יותר נעצר תושב סכנין בשנות ה-20 לחייו, אחיינו של בן זוגה לשעבר, בחשד למעורבות בחטיפה. המשטרה חשדה כי סייע לחטיפה על רקע כעסו של בן זוגה לשעבר שנישאה לגבר אחר. יחד עם זאת, החוקרים לא שללו את גרסת האישה.

על פי גרסתו של בעלה הטרי של האישה, השניים טיילו בגן מאיר ברמלה, כאשר לפתע הגיע למקום רכב בו היו שלושה בני אדם. הרכב עצר לידם בחריקת בלמים, והשלושה שהיו בו אילצו את האישה להיכנס, תוך שאיימו על השניים עם סכין. האישה נכנסה לרכב, שמיד החל לנסוע ונמלט מהמקום.הבעל הזעיק את המשטרה ומסר את גרסתו לשוטרים. חוקרי תחנת רמלה, בפיקודו של סגן ניצב שלומי שגיא, החלו בבדיקת נסיבות המקרה. הם פתחו בסריקות נרחבות באזור, ובמקביל בלשים החלו לפעול במישור המודיעיני ברחבי הארץ, כדי לנסות לאתר את האישה ואת חוטפיה.

עוד בנושא

נעצר חשוד במעורבות בחטיפת הצעירה מרמלה
צעיר נחטף והוחזק בשטחים בשל חוב כספי של אביו
תלמיד מכינה טוען: אדם ניסה לחטוף אותי בשומרון

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully