וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו הטוב ביותר? צייד נורה על ידי כלבו

בא לצוד - ויצא ניצוד. בילי בראון בן ה-78 יצא לציד צבאים בפלורידה, אך לא השגיח היטב על הרובה - שנפל לידי הכלב איליי. מקרה כמעט זהה התרחש לפני שבועיים ביוטה, במהלך ציד ברווזים

אדם נשך כלב - הגרסה ההפוכה: הרשויות במדינת פלורידה בארצות הברית פתחו בחקירת נסיבותיה של תאונת ציד ביזארית שהתרחשה אתמול (שבת) במחוז פאסקו, בה נורה צייד ברגלו, ככל הנראה על ידי כלבו. כך מדווחים כלי התקשורת המקומיים בפלורידה.

לפי דיווח מהדורת החדשות המקומית של רשת ABC, בילי בראון בן ה-78 יצא אתמול בשעות הבוקר המוקדמות לציד צבאים סמוך לעיירה ווסלי צ'אפל. כלבו, איליי, ישב בטנדר שלו לידו. חקירה ראשונית העלתה כי הכלב התרגש במהלך הנסיעה מרובת המהמורות בדרך העפר המובילה לשמורת הציד, החל להשתולל וככל הנראה דרך על הרובה, שיחרר את הניצרה ולחץ על ההדק.

הקליע שהשתחרר פגע בירכו של בראון. חברו לציד בדיוק עבר במקום עם רכב נוסף, נתקל בבראון המדמם והזעיק אמבולנס, שפינה את הפצוע לבית חולים בעיר טמפה. "היה לו מזל גדול שהוא קיבל עזרה מיידית", הסביר ליוטננט סטיב דלקור מהמשטרה המקומית.

ברשת NBC עמדו על כך שזהו כבר מקרה שני החודש בו צייד נורה בידי כלבו. המקרה הקודם התרחש ב-1 בדצמבר ביוטה, שם יצא אדם בן 46 לציד ברווזים בנהר. בשלב מסוים ירד מסירתו ועלה לחוף, וכלבו, שנותר בסירה לצד הרובה, דרך עליו, והביא לפליטת כדור - שפגע בעכוזו של הצייד ביש המזל. הפציעה לא הייתה רצינית, והציד הצליח העצמו להגיע לכביש הסמוך ולהזעיק עזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully