וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג האוויר: מעונן חלקית, הגשם ייפסק בהדרגה

סימנים על כך שהחורף הולך להכות בנו בכל הכוח נראו בימים האחרונים, אם כי הם היו בהחלט מטעים: הגשם צפוי להיפסק בהדרגה, ולקראת תחילת השבוע צפויה עליה בטמפרטורות

על אף שהיה נדמה שהמערכת החורפית חזרה אלינו בימים האחרונים, הגשם צפוי להיעלם בהדרגה. מזג האוויר צפוי להיות היום (שישי) מעונן חלקית עם גשם מקומי, ברובו קל, בעיקר בצפון הארץ. אך יחד עם זאת, עדיין ינשבו רוחות ערות. מחר מזג האוויר צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר עם ירידה קלה של הטמפרטורות, בעיקר בהרים, והן יהיו נמוכות מהרגיל בעונה ובלילה יוסיף להיות קר מהרגיל. ביום ראשון מזג האוויר צפוי להיות נאה, עם עלייה קלה של הטמפרטורות. וביום שני צפויה אף התחממות נוספת. לצד זאת, השירות המטאורולוגי מזהיר כי על פי מצב הים החזוי, הרחצה בים התיכון ביממה הקרובה היא מסוכנת.

הטמפרטורות החזויות להיום: בגולן מ-14 מעלות ביום וצניחה לעד 5 מעלות בלילה, בטבריה מ-18 מעלות ביום ועד 10 בלילה, בחיפה מ-16 מעלות ביום ועד 12 בלילה. בתל אביב הטמפרטורות צפויות להגיע במהלך היום ל-19 מעלות ועד 14 מעלות בלילה, בירושלים מ-14 מעלות ביום ועד 6 בלילה, בבאר שבע מ-18 מעלות ביום ועד 9 מעלות בלילה ובאילת הטמפרטורות יגיעו ל-21 מעלות ביום וירדו ל-10 מעלות בלילה.

למרות שגשם נכבד לא נראה באופק, אתמול ירדה כמות נאה של משקעים: בשעתיים בלבד מאז שהחל הגשם נמדדו בחיפה 25 מילימטרים של גשם, ובאזור הכפר הירוק ובתל אביב נמדדו 10 מ"מ. ולמרות כל זאת, עונת החורף הנוכחית צפויה להיות יבשה מהממוצע.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully