וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המתקן שיגשים חלומכם להפוך לדולפין אנושי

תמיד חלמתם לצלול למים ולקפוץ באוויר כמו דולפין? עכשיו זה אפשרי. פרנקי זפטה, אלוף עולם בסקי מים, פיתח התקן סילון חדיש שמאפשר לעשות פעלולים מרהיבים. עלות התענוג: 6,600 דולרים

אתר רשמי

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ')

פרנקי זפטה, אלוף עולם בסקי מים מעיר החוף הצרפתית מרסיי המציא בשבילכם התקן חדיש שיממש את חלומכם לצלול למים ולקפוץ לאוויר כמו דולפין. זפטה פיתח במו ידיו התקן סילון ייחודי המאפשר לכל מי שמשתמש בו לבצע פעלולים יוצאי דופן בים ובאוויר, לו הוענק השם "פלייבורד". הסרטון בו אתם יכולים לצפות כאן מציג לראווה את יכולותיה המופלאות של המצאתו.

"זה מתקן שיכול להתחבר לכל מנוע, אם זה מנוע סילון או כל מנוע אחר. הוא מתאים את עצמו לכל דבר, ודי בהספק של 100כוחות סוס כדי להרים אותך לגובה של שני מטרים. עם יותר כוח סוס, אפשר אפילו להגיע לגובה של חמישה-שישה מטרים", סיפר זפטה. למעשה מדובר בהתקן הבנוי מלוח גלישה המחובר בצינור רחב למנוע של אופנוע ים. המכשיר שואב מי ים ופולט אותם מטה במהירות, כשאת עוצמת המים ניתן לווסת באמצעות הידיות בהן אוחז הגולש.

אלופת עולם בסקי מים, ג'ולי בולטו, התנסתה במכשיר ומיד התאהבה. "הפלייבורד זו המצאה די גאונית. ניסיתי אותה, וזה היה מאוד מוצלח. זה קצת קשה בהתחלה, אבל מרגע שמתחילים כבר אין שום בעיה, וזה אדיר. אני מתה על זה", סיפרה.

לכל המודאגים מגודל המכשיר, זפטה גאה לבשר כי גרסה שלישית למכשיר תצא בעוד שנה-שנתיים, והיא תהיה קלה וקטנה יותר, אבל תאפשר להגיע למהירויות מרשימות יותר ותאפשר להגיע למרחקים ולגבהים גדולים יותר. כמובן שאחרי כל הנפלאות מגיעה גם השורה התחתונה: מחיר התענוג עומד על 6,600 דולרים, לא כולל את אופנוע הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully