וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: יצרה הסחה כדי לאפשר השחתת רכוש פלסטיני

גלעד גרוסמן

8.12.2011 / 22:25

לטענת הפרקליטות, הנאשמת, יחד עם 6 קטינות, התפרעו באזור צבאי סגור כדי להסיח את דעת החיילים מהשחתת עצים בשטח פלסטיני. פרקליטן של הנאשמות: "מהחשדות החמורים נותרה מסיבת פיג'מות"

לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יסכה וייס, בת 20 מקריית ארבע, הנאשמת בקשירת קשר, היזק בזדון לעצי תרבות, השתתפות בהתפרעות והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. על פי כתב האישום, וייס הגיעה בתחילת אוקטובר יחד עם שש קטינות אל מאהל צבאי שהוקם בין ההתנחלות אש קודש לבין הכפר קוסרא. המאהל הוקם כדי ליצור חיץ בין תושבי ההתנחלות לתושבי הכפר, על רקע סכסוכים אלימים ביניהם, ושהו בו שישה חיילים.

החיילים אמרו לוייס ולנערות שמדובר בשטח צבאי סגור ודרשו מהן לעזוב את המקום. מכיוון שלא היה לחיילים צו המעיד על כך כי מדובר על שטח סגור נכנסו הצעירות אל האוהל, החלו להפוך את המיטות של החיילים, לשיר, לרוץ, ואף לצעוק ולגדף אותם, תוך כדי שהן מתעלמות מבקשתם לעזוב את המקום. לטענת הפרקליטות, הן עשו זאת על מנת להסיח את דעתם של החיילים מכך שקבוצה נוספת של אנשים נכנסה אל מטע זיתים הנמצא כמה מאות מטרים מהמאהל והשחיתה כ-250 עצי פרי ועצי זית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של וייס עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה, בין היתר, לאור העובדה שלפני מספר חודשים הוגש נגדה כתב אישום דומה.

מואשמת ב"תג מחיר" בבסיס צה"ל

במקביל הוגש כתב אישום נגד שש נערות בנות 16 עד 18 מירושלים ואזור יהודה ושומרון הנאשמות בהתפרעות ובהפרעה לשוטר לאחר שהיו אף הן מעורבות בכניסה למאהל הצבאי. מוקדם יותר הבוקר התקיים דיון אחר בעניינה של וייס ואחת הקטינות החשודות גם במעורבות בהשחתת ציוד צבאי במחנה צה"ל בבית אל לפני כשלושה חודשים. בהקשר לפרשה זו, הודיעה המשטרה כי לא נוספו ראיות חשדות הקושרות את השתיים לאירוע. פרקליטן של הנאשמות, עו"ד אריאל עטרי, אמר כי "כתב האישום מגלה שמהחשדות החמורים נותרה מסיבת פיג'מות במאהל. חבל על בזבוז כספי הציבור בהליך מיותר".

עוד בנושא:

חשד: 2 צעירות ביצעו פעולת ”תג מחיר” בבסיס צבאי
שוב תג מחיר במקומות תפילה: מסגד הוצת סמוך לאריאל
נעצרו שבע חשודות בהשחתת רכוש צבאי וכריתת עצי זית



לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

  • עוד באותו נושא:
  • תג מחיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully