וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "ייעצרו עוד חשודים בבעילת הקטינות במרכז"

7.12.2011 / 17:17

חוקרי ימ"ר תל אביב נדהמו מעדותה של בת 13, לפיה היא וחברותיה מנוצלות מינית על ידי כמה גברים מזה שנתיים. המשטרה: אחת הילדות אף ניסתה להתאבד, "התמונה המצטיירת עוד תחמיר"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשישה ימים את מעצרו של חשוד בביצוע עשרות עבירות מין בקטינות באזור המרכז, במשך השנתיים האחרונות, לכל הפחות. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של החשוד, לו מייחסת המשטרה ביצוע עבירות מין בקטינות בגילאים 13-15. מעצרו של חשוד נוסף במעורבות במעשים, קטין, הוארך בבית המשפט לנוער בתל אביב עד מחר.

הפרשה התגלתה למשטרה לפי מספר ימים, אז הבחין צוות בילוש של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב בילדה בת 13, המטיילת בפארק בחברתם של שני החשודים. הבלשים שוחחו עמם, והשלושה מסרו גרסה ממנה לא עלה חשד לפלילים. "אחד הקצינים נותר מוטרד בעקבות המפגש", סיפר מפקד היחידה המרכזית תל-אביב, ניצב-משנה גדי אשד, לוואלה! חדשות. "הוא פנה למחלק הנוער, שזימן את הילדה, בתיאום משפחתה, לשיחה במשרדי היחידה", הוסיף.

להפתעת החוקרים, גוללה פניהם הילדה סיפור קשה לפיו בשנתיים האחרונות היא וחברותיה, בנות 13-15, שחלקן היו בנות 11 כשהחלו לכאורה המעשים, מנוצלות מינית על ידי חבורת נערים מהשכונה. על פי ניצב-משנה אשד, חלק מהנערות אינן נמצאות בשום מסגרת, ומצאו בצעירים מעין "מבוגר אחראי". "המעשים כללו עשרות מקרים של קיום יחסי מין במקלט של הבניין בו התגוררו, ואף עלה חשד למעשי אונס", ציין ניצב-משנה אשד. לדבריו, אחת הילדות אף ניסתה לשים קץ לחייה בעקבות האירועים.

"לא חסרות לו בחורות"

הוריו של הצעיר, שנכחו בדיון בהארכת מעצרו, טענו כי מדובר בעלילה. "הוא ילד טוב, חבר הכי טוב שלי. לא חסרות לו בחורות", אמרה אמו לוואלה! חדשות. "הוא עדין נפש, אוהב ילדים. מדובר בעלילת שווא. הבנות האלה היו מאוהבות בו ורצו לנקום בו. לא היה ביניהם מגע מיני, והוא גם לא ידע את גילן. ברגע שנודע לו, הוא התרחק".

סנגורו של החשוד, עורך הדין דן באומן מהסנגוריה הציבורית, אמר בתום הדיון כי "מדובר באדם ללא עבר פלילי, שנקלע לעלילת שווא. אני מקווה שהדברים יתבררו בהקדם. היום השארנו את הארכת המעצר להחלטת בית המשפט. אני סומך על בית המשפט שיפעל לחקר האמת".

אך לדברי ניצב משנה אשד, במעצר שני החשודים לא תמה הפרשה. עד כה איתר צוות החקירה שלוש ילדות שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיהם של הצעירים, אך על פי הערכת המשטרה המספר הזה צפוי לעלות בקרוב, וכך גם כמות החשודים. מחר תעביר המשטרה את חומר החקירה לפרקליטות, ובימים הקרובים צופים בימ"ר תל אביב התפתחויות נוספות בפרשה. לדברי ניצב משנה אשד, "התמונה שתצטייר בימים הקרובים תהיה חמורה הרבה יותר".

עוד בנושא
חשד: שני צעירים אנסו לפחות שלוש קטינות במרכז
אישום: התחזו להומואים ואנסו צעירה נכה בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully