וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התחזו להומואים ואנסו צעירה נכה בתל אביב

גלעד גרוסמן

5.12.2011 / 10:55

שני גברים מתל אביב ומאשדוד מואשמים שאנסו שתי צעירות. שיטת הפעולה הייתה זהה: הם הציגו את עצמם כהומוסקסואלים, גרמו לנשים להרגיש נוח במחיצתם, ואז אנסו אותן. עורכי דין מכחישים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד א', תושב העיר בן 31, ונגד ע' תושב אשדוד בן 34, בגין אונס של שתי צעירות תושבות העיר, שהכירו באינטרנט. השניים הציגו עצמם כהומוסקסואלים, על מנת לגרום לצעירות להרגיש בנוח בסביבתם. אחת מהמתלוננות אף סובלת מנכות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ניצן שפיר מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כשנה הבחינו השניים בצעירה בת 26, שהמתינה בתחנת אוטובוס בעיר סמוך לשעה חצות. הם החליטו לאנוס אותה, ולכן הציעו להסיע אותה לביתה. בהציגם את עצמם בפניה בשמות בדויים, הם סיפרו לצעירה שהם הומוסקסואלים, ושכנעו אותה לעלות למכוניתה. לטענת הפרקליטות, הם הסיעו את הצעירה לביתו של א'. לאחר מכן, הנאשם ע' יצא מהדירה, וא' אנס את הצעירה. בזמן האונס, חזר ע' לדירה, והשניים ניסו לשכנע את הצעירה לקיים עמו יחסי מין. היא סירבה ועזבה את המקום.

עוד נטען בכתב האישום, כי לפני כחודשיים הכיר ע' צעירה בת 29, הסובלת מנכות פיזית בעקבות אירוע מוחי שעברה. השניים הכירו באתר האינטרנט "מקושרים", שם הציג ע' את עצמו בשם בדוי, והתכתב עם הצעירה כמה פעמים. הוא נפגש עמה בביתה ונגע בחזה שלה בניגוד להסכמתה. היא הסכימה להיפגש עמו פעם נוספת, והשניים נסעו לפגוש את א', שהגיע לבית מתל אביב. ע' סיפר לצעירה שא' הומוסקסואל, כדי שתרגיש נוח במחיצתו. לאחר מכן הסיעו אותה השניים לתל אביב, שם אנסו אותה בזה אחר זה בדירתו של א'.

פרקליטיהם של שני הנאשמים, עורכי הדין משה מרוז, גיל פרידמן וסאני שייקיס, טוענים כי יחסי המין התבצעו בהסכמה, ומכחישים כי מדובר באונס. לטענת עו"ד מרוז, העובדה שהמשטרה לא עצרה את השניים מיד לאחר המקרה השני, מוכיחה שהעדות של המתלוננת שוללת מקרה של אונס.

עוד בנושא
בן 69 מבני ברק נאשם ביצע מעשי סדום בנערים
קצין חשוד שצילם מעשים מגונים שעשה בחייליו

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully