וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קצין ביצע מעשים מגונים בחייל בשנתו - וצילם

4.12.2011 / 19:14

הקצין חשוד כי הפשיט את החייל, רכן מעליו וצילם את המעשה, וכן כי ביצע מעשים מגונים בשני אזרחים נוספים. בחקירתו טען הקצין כי הכל נעשה בהסכמה. מעצרו הוארך בשלושה ימים

הותר לפרסום: קצין צה"ל נעצר לאחרונה, לאחר שאחד מחייליו התלונן כי ביצע בו מעשים מגונים, ואף צילם אותם באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי שלו. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה נגד המפקד, ובמהלך החקירה עלה החשד כי הקצין אף ביצע מעשים מגונים נוספים בשני אזרחים. כמו כן, על מכשירו הסלולרי נמצאו לא פחות מאלפי תמונות המציגות בהן נטען כי על פי החשד נראים חיילים במצבים מביכים. היום (ראשון) האריך בית הדין הצבאי ביפו את מעצרו של הקצין בשלושה ימים.

אילוסטרציה. שרון בוקוב
הקצין חשוד כי ביצע מעשים מגונים בחייל בשנתו, וצילם את העניין/שרון בוקוב

בחקירה עלה החשד כי הקצין נהג להגיע אל חייליו שעה שישנו בלילה, הפשיט אותם וביצע בהם מעשים מגונים תוך כדי שהוא מצלם אותם. באחד המקרים, חש אחד החיילים בעניין, ולכן החליט למחרת בבוקר "לחטט" במכשירו הסלולרי של הקצין.

לתדהמתו, גילה אחד החיילים תמונות בהן נראה מפקדו רוכן מעליו במצבים מביכים. החייל זעם על מפקדו, ודרש ממנו למחוק את התמונות באופן מידי, תוך שהוא מסביר כי אין לו נטיות מיניות כשל מפקדו, וכי אף יש לו חברה. החייל, שהיה נבוך מהאירוע, נמנע מלהתלונן נגד המפקד עד שעברו מספר חודשים, בעקבות חששו כי ילעגו לו ביחידתו. בחקירתם חשפו חוקרי מצ"ח שני מקרים נוספים בהם על פי החשד ביצע הקצין מעשים מגונים בשני אזרחים, ואף הצליחו לחשוף אלפי תמונות ברשותו, בחלקן נטען כי על פי החשד נראים חיילים במצבים מביכים.

הקצין החשוד נעצר לפני כשבוע לצורכי חקירה תחת צו איסור פרסום. היום, כאמור, הוא הובא בפני השופטת סגן-אלוף אורלי ירון. החשוד טען באמצעות עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוגי כי הוא מכחיש את המיוחס לו, וכי הכל נעשה בהסכמה. סא"ל ירון החליטה להיענות לבקשת התביעה, ולהאריך את מעצרו בשלושה ימים אך לאסור על פרסום פרטיו המזהים. פרטי החקירה הועברו לידי משטרת ישראל כדי שזו תבחן אפשרות כי הקצין החשוד ביצע מעשים דומים מחוץ לשורות הצבא.

מדובר צה"ל, נמסר כי "בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ובסיומה יועברו ממצאיה לעיון וחוות דעת הפרקליטות הצבאית".

עוד בנושא
מפקד פלוגה בחטיבת הצנחנים תקף מינית לוחמים בשנתם
קצין צה”ל חשוד בניהול רשת להברחת סמים ממצרים
תיעוד: קצין צה”ל מצמיד נשק טעון לראש של פלסטיני


לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully