וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתנו, יקבלו: מענקים למצטיינים במשרד ראש הממשלה

פנחס וולף

7.12.2011 / 17:18

הרופאים נאבקים על תנאי העסקתם, העובדים הסוציאליים גם, ואנשי משרד החוץ קיבלו תוספות שכר רק אחרי מאבק. עובדי משרדו של נתניהו, לעומת זאת, יזכו ל"שכר עידוד" אם ישיגו את יעדיהם

לרופאים ולדיפלומטים אין כסף, לאנשי נתניהו דווקא יש: על פי תכנית שתועלה לדיון במשרד ראש הממשלה ביום ראשון הקרוב, עובדים מצטיינים של המשרד יזכו ל"שכר עידוד" – קרי, תוספת שכר למי שתפוקתו גדולה מהיעד שהוצב לו. יו"ר ועד העובדים במשרד, אריק קלינר, סיפר על המהלך המתוכנן במהלך נופש מרוכז שקיימו 400 העובדים באילת, בעלות סמלית של 250 שקלים. כרגע לא ברור כמה עובדים ייהנו מההטבה ומה יהיה היקפה, הדבר נמצא בדיונים בין ועד העובדים במשרד לבין משרד החוץ.

במשרד ראש הממשלה אישרו את הפרטים. "מטרת 'שכר עידוד' היא להעלות את תפוקת העובדים ולחסוך בכוח אדם", נמסר מהמשרד בתגובה. "המודל מוכר ומופעל במשרדי ממשלה. מספר העובדים והתמריץ שיקבלו, נמצא בדיונים מול הגורמים המקצועיים".

התוספת המוצעת בולטת במיוחד לנוכח העובדה שעובדי המשרד יצליחו להשיג ללא איום בשביתה – להבדיל מהנעשה במשרדים אחרים. במשרד מדיני אחר – משרד החוץ – ועד העובדים נאבק בשנתיים האחרונות להעלאת משכורות העובדים, עד כדי קיום שביתות שגרמו לתקריות דיפלומטיות. שיא המאבק אירע בינואר האחרון, אז נאלץ נשיא רוסיה, דמיטרי מדבדב, לבטל את ביקורו בישראל. רק ביוני נחתם הסכם שכר חדש בין ועד העובדים למשרד החוץ. ההסכם כלל תוספת רוחבית של כמה אחוזים לשכרם ותוספת בגין פיצוי על אובדן קריירה לבן הזוג של העובד.

לפניות לכתב: pinchas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully