וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "האיש המהיר בעולם" קופץ מצוק בנורבגיה

אספן פדנס, קופץ צוקים מקצועי, קפץ לאחרונה מצוק סטרין בנורבגיה באמצעות חליפת תעופה ייחודית. ברגעים הנדירים המצולמים ניתן לראות את השניות שלפני הקפיצה ואת הריחוף המרגש באוויר

צילום מסך

(צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בדרך כלל אנשים נוקטים משנה זהירות בעמידה על צוק תלול, כדי שחס וחלילה לא יסיימו את חייהם בנפילה מגובה רב. אחרים הופכים את הקפיצה מצוקים לאורח חיים. אספן פדנס, קופץ צוקים נורווגי שזכה בתואר "האדם המעופף המהיר בעולם", קפץ לאחרונה מצוק סטרין בנורבגיה בעזרת חליפת התעופה הייחודית שלו. בסרטון שהועלה ליוטיוב וגרף עד כה עשרות אלפי צפיות, נראה פדנס מעופף במהירות שמגיעה ל-250 קילומטרים בשעה.

קטע הווידאו צולם מכמה זוויות צילום, ביניהן זו של הקופץ עצמו, לאחר שמצלמה הורכבה על קסדתו וסייעה להעביר את הרגעים המרגשים שהוא חש במהלך האירוע. עוד לפני הקפיצה, הצופים מקבלים הצצה נדירה לרגעי המתח בשניות הספורות שיש לפלא המעופף לפני הזינוק. אנשים שרואים אותי עומד לקפוץ מהצוק אומרים שאני נראה רגוע לחלוטין", אומר פדנס, "אך האמת היא שההיפך הוא הנכון, אני מבועת". קשה להאמין, אבל לדברי סופרמן הנורבגי, זו בסך הכל הדרך שלו להתמודד עם הפחד. פדנס זוכה לחלוף על פני נופים יפהפיים במשך דקות ארוכות באוויר, לפני שהוא פותח את המצנח ונוחת בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully