וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע הצעיר שדרס למוות 2 רוכבי אופניים בכביש 3

גלעד גרוסמן

4.12.2011 / 17:46

איליה סוליאריס בן ה-18 הודה בכך שגרם למותם של שני רוכבי האופניים שלום גרוסמן ויצחק סימון, שעה שנסע ברכבו בכביש 3 באוגוסט האחרון. פרקליטו: "אין טעם שיישב בכלא"

בית משפט לתעבורה הרשיע היום (ראשון) את איליה סוליאריס, צעיר בן 18, בכך שגרם למותם של שני רוכבי אופניים, ופצע חמישה רוכבים אחרים, שעה שנסע ברכבו בכביש 3, באוגוסט האחרון. סוליאריס הודה בעבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה רשלנית שגרמה לתאונה בה נחבל אדם.

לפי כתב האישום, הנאשם נכנס לרכבו בשעת בוקר, כשלצדו חבר שישן במהלך הנסיעה, הוא נסע בכביש 3 מכיוון מערב למזרח, כשבאותו זמן נסעו על אופניהם בשול הימני דבוקת הרוכבים. הנאשם נסע במהירות הגבוהה מזו המותרת, ובשלב מסוים נרדם, סטה מהכביש ופגע ברוכבים. שניים מהם - יצחק סימון ושלום גרוסמן - נהרגו, אחת אחרת נפצעה בראשה, בחזה ובגפיה, שניים נוספים נפצעו בראשם בלבד, אחר סבל משבר בעמוד השדרה וחמישי נפגע בחזהו. לאחר שפגע ברוכבים, בלם הצעיר את רכבו.

פרקליטו של סוליאריס, עו"ד אשר ארבל, אמר שהוא יבקש מבית המשפט שלא לגזור על מרשו עונש מאסר. "אינני מאמין שאדם בנתונים האלה וברמת רשלנות שאיננה גבוהה צריך לשבת בכלא", אמר לוואלה! חדשות. "זה לא ייתן כלום לחברה, ואסור לנו להיות מתלהמים, אלא לחשוב על כל הנסיבות. לדעתי עונש של שעות לתועלת הציבור בבית לוינשטיין מתאים יותר".

עוד באותו הנושא
נהג חדש פגע ברוכבי אופניים בשפלה, שניים נהרגו
ההרוג כתב טרם מותו: "מאושר בתחרות האופניים"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully