וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג שיכור, הרג את זוגתו בתאונה - וירצה 7.5 שנים

גלעד גרוסמן

4.12.2011 / 11:36

במאי אשתקד הסיע נאור דנינו לוי את עדי פרץ מחוף פלמחים כשהוא שיכור וללא רשיון נהיגה. כששוטר ביקש מהם לעצור נמלט דנינו לוי, התנגש ברכב אחר ופרץ נהרגה. הבוקר נגזר עליו מאסר

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה גזר הבוקר (ראשון) 7.5 שנות מאסר על נאור דנינו לוי, בן 26, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגת בת זוגו עדי פרץ בתאונת דרכים לפני כשנה וחצי. התאונה התרחשה כאשר לוי נהג בשכרות וללא רישיון נהיגה בתוקף, וניסה לברוח מהמשטרה. בנוסף למאסר, רישיונו של לוי נשלל ל-15 שנה והוא חויב לפצות את משפחתה של פרץ ב-50 אלף שקלים.

על פי כתב האישום שהוגש נגד דנינו לוי, במאי אשתקד הוא בילה עם זוגתו עדי בחוף הים של קיבוץ פלמחים, שם שתה משקאות אלכוהוליים. פרץ לא חשה בטוב, ולכן כשהשניים עזבו את המקום לוי נהג ברכבם, למרות שלא היה לו רישיון נהיגה. שוטר שעמד ביציאה מהחוף סימן ללוי לעצור את הרכב, אולם הוא ניסה להימלט במהירות הגבוהה מהמותר, עקף רכב אחר, תוך שהוא חוצה פס הפרדה ונסע מרחק של כ-200 מטרים בנתיב הנגדי, עד שפגע ברכב שבא ממול. פרץ הובהלה לבית החולים תל השומר במצב קשה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

"דהירה אל המוות"

"עבירת ההריגה היא מן החמורות שבספר החוקים. בענייננו, קטל הנאשם את חייה של עדי, צעירה, מוכשרת, בת אהובה להוריה, אשר כל עתידה היה לפניה. את רכבו הפך הנאשם לכלי משחית, קוטל", כתבה השופטת ורדה מרוז בגזר הדין. "הנאשם גרם למות חברתו אך בשל העובדה שביקש למלט עצמו מפני אוכפי החוק, על רקע עבירות תעבורה שביצע ועשה כן תוך סיכון חיי אדם במזיד. נהיגתו הפרועה והמסוכנת, דהירתו בנתיב נגדי בכביש, אגב חציית קו הפרדה רצוף ולאורך מרחק רב – הייתה דהירה אל המוות". היא הוסיפה שהתאונה הייתה "בבחינת כתובת החרוטה על הקיר".

דנינו לוי הודה במעשים, וסיפר שהתאונה שינתה את חייו. מאז התאונה, כך טען להגנתו, הוא משקיע מאמץ ניכר לקיים אורח חיים נורמטיבי וכן לוקח חלק פעיל במלחמה נגד התמכרות לאלכוהול ולסמים ובהתמודדות עם הקטל בכבישים. שירות המבחן התרשם שהוא הפנים את חומרת מעשיו, וכי הוא מודע לכך שהוא צריך לשלם על המעשים שביצע.

עוד כתבה השופטת, כי "בהתנהגותו המופקרת גרם הנאשם לחורבן ושבר למשפחתה של עדי... ערך קדושת החיים וגורם ההרתעה הינם השיקולים המרכזיים העומדים ביסוד גזירת דינו של הנאשם". מנגד, היא התחשבה בנסיבו חייו הקשות של לוי, במחיר האישי ששילם ממות בת זוגו, החרטה שהביע והשינוי שחל בחייו.

עוד באותו הנושא
תאונה בכפר סבא: צעיר נהרג וחברו נפצע קשה
טרגדיה בחדרה: ילד בן 9 נדרס למוות לעיני אמו
שני הרוגים בדריסה בגבעתיים והתנגשות בעציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully