וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בחדרה: ילד בן 9 נדרס למוות לעיני אמו

שלומי גבאי

1.12.2011 / 14:21

ילד שחזר מבית הספר עם סיום יום הלימודים נדרס על ידי רכב פרטי לעיני אמו ומת מפצעיו, לאחר שניסיונות ההחייאה נכשלו. "הם קנו מגש פיצה למסיבה משפחתית שנגמרה בטרגדיה קשה מאוד"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ילד בן תשע נהרג בצהריים (חמישי) לאחר שנדרס על ידי רכב פרטי בחדרה. הילד חזר ביחד עם אמו מבית הספר לכיוון ביתם, והשניים, שנשאו עמם מגש פיצה שהיה מיועד למסיבה שהייתה אמורה להיערך בהמשך היום, חצו כביש ראשי (כביש מספר 4) שלא במעבר חצייה. האם חצתה ראשונה והספיקה לחצות את הכביש, אך רכב חולף שנסע מכיוון צפון ועבר במקום פגע בילד ופצע באורח קשה.

צוותי מגן דוד אדום ומתנדבי זק"א הגיעו למקום וניסו לבצע החייאה בילד ללא הצלחה, ונאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותו של הילד. בוחני תנועה מתחנת חדרה הגיעו למקום על מנת לחקור את נסיבות התאונה, ונהג הרכב הפוגע עוכב לחקירה. האם לא נפגעה בתאונה.

דוד בירנבוים, שהיה ממתנדבי זק"א שהגיעו למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "ילד מבית ספר בחדרה סיים את יום הלימודים וחזר יחד עם אמו מבית הספר לכיוון ביתם. הם חצו בכביש ראשי, כביש 4, במקום שאין בו מעבר חצייה, במרחק לא גדול ממעבר חצייה. רכב חולף במקום פגע בהם וזה מה שגרם לתוצאה הקשה - ילד בן תשע שנהרג במקום. האמא לא נפגעה פיזית. הוא הוסיף כי "אנחנו כמתנדבי איחוד הצלה מרחב שרון ומתנדבי זק"א הגענו למקום באופן מידי. המתנדבים התחילו לבצע החייאה אך לצערי הגדול נקבע המוות. צוות מד"א הגיע וניסה גם כן לבצע החייאה ובסופו של דבר זה לא צלח".

בירנבוים הוסיף כי "הילד חזר מבית הספר לאחר יום הלימודים, הוא ואמו עברו דרך חנות פיצה, קנו מגש למסיבה משפחתית שנגמרה בטרגדיה קשה מאוד, שניתן היה למנוע".

עוד בנושא
בן 86 נפצע קשה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים
שני הרוגים בדריסה בגבעתיים והתנגשות בעציון
הרוג ו-40 פצועים בתאונה סמוך לצומת גולני
יצא מרכבו לאחר שהתהפך - ונהרג מפגיעת רכב חולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully