וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר לבנוני חושף: כך נראה "מתקן הריגול הישראלי"

ניר יהב

4.12.2011 / 9:26

יומיים לאחר שנטען כי חיזבאללה חשף מתקן "ששימש את המודיעין הישראלי" ואשר "הופגז על ידי מזל"טים", מפרסם אתר לבנוני תמונות שאמורות לחזק את הטענה לפיה מדובר בפעולת ריגול

אתר החדשות הלבנוני "אל-אינתיקאד" פרסם הבוקר (ראשון) תמונות של "מתקן הריגול הישראלי" שנחשף ביום שישי על ידי חיזבאללה ו"הופגז על ידי ישראל". בתמונות נראים סוללות, כבלים ואנשי צבא לבנון במקום שבו הוטמן המתקן. על פי הדיווח באתר, צוותי מומחים של צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל ניסו במשך שעות ארוכות לאתר במקום מתקני ריגול נוספים לצד המתקן שנחשף על ידי חיזבאללה בין הכפרים סריפא ודיר כיפא שבדרום לבנון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צוותי מומחים של צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל ניסו במשך שעות ארוכות לאתר במקום מתקני ריגול נוספים". תמונת "מתקן הריגול הישראלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב כי חשיפת מתקן הריגול בדרום לבנון "הוכיחה כי ישראל הפרה בצורה בוטה את הריבונות הלבנונית ואת החלטה 1701 של מועצת הביטחון, והובילה להישג גדול של חיזבאללה במסגרת מלחמת המוחות המודיעינית עם ישראל". בנוסף נכתב כי מתקן הריגול הישראלי הוטמן מתחת לאדמה בסמוך לרשת תקשורת ולמספר תיבות גדולות שבהן היו סוללות וכבלים ארוכים שדרכם הועבר מידע למתקן אחר, הנמצא 20 מטר משם, ומשם לישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חשיפת המתקן הוכיחה שישראל הפרה את הריבונות הלבנונית". עוד תמונה של "מתקן הריגול הישראלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח, גם המתקן השני הנמצא בסמוך הופגז על ידי ישראל. עוד נמסר כי צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל הפרושים בדרום לבנון הטילו סגר ביטחוני על האזור ומנעו מאזרחים ומעיתונאים להתקרב מחשש שמתקנים נוספים נמצאים במקום.



עוד בנושא:

הדיווח על חשיפת "מתקן הריגול הישראלי" בלבנון

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully