וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה החגיגה: מהיום - משלמים על הרכבת הקלה

בתום שלושה חודשי "הרצה", תעלה הנסיעה ברכבת 6.40 שקלים. ניתן גם לרכוש כרטיסיות ומנויים חודשיים. סטודנטים יוכלו גם לרכוש מנוי סמסטריאלי במחיר מוזל

בחיים אין נסיעות חינם: החל מהיום (חמישי), ובתום שלושה חודשי הרצה, הנסיעה ברכבת הקלה תעלה לכם כסף. בהתאם להסכם הבוררות שנחתם בראשית החודש בין זכיינית הרכבת הקלה "סיטיפס" למשרד התחבורה והאוצר, הושג הסכם לפיו תעריף לנסיעה בודדת יעמוד על 6.40 שקלים. הנוסעים המתמידים יוכלו גם לרכוש כרטיסיות של 10 נסיעות במחיר 51.2 שקלים, או כרטיס חופשי-חודשי בעלות 227 שקלים. תעריפים מוזלים משמעותית יוצעו לאזרחים ותיקים ולבני נוער, וסטודנטים יוכלו לרכוש מנויים סמסטריאליים או שנתיים, אף הם במחיר מוזל (572 או 1,374 שקלים).

הרכבת יוצאת מהר הרצל, והיא תעצור בדרכה בתחנות הבאות: יפה נוף, כיכר דניה, החלוץ, קרית משה, התחנה המרכזית, הטורים, מחנה יהודה, ה"דויד'קה", יפו מרכז, העירייה, שער שכם, שבטי ישראל, שמעון הצדיק, גבעת התחמושת, גבעת המיבתר, א-סהל, שועפאט, בית חנינא, יקותיאל אדם, פסגת זאב מרכז, סיירת דוכיפת, ומסיימת את מסלולה בבית חיל האוויר.

ביום ראשון האחרון גבתה הרכבת, או שמא התנהלות האזרחים לצידה, מחיר גבוה. הולך רגל בן 86 נפצע באורח קשה מפגיעת הרכבת, בין כיכר ספרא לשער שכם. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי האיש חצה את הפסים במקום שאסור לחצותם, מצפון לדרום, וכי נהג הרכבת ניסה לבלום, צפר לאזהרה – אך לא הצליח למנוע את הפגיעה בהולך הרגל. הפצוע פונה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

עוד בנושא
בן 86 נפצע קשה מפגיעת הרכבת הקלה בירושלים
מ-1 בדצמבר משלמים על הרכבת הקלה
רכבת קלה? תושבי ירושלים עוד לא התרגלו

(עדכון ראשון: 22:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully