וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד הפייסבוק של ברק על הפיצוץ באירן: ”כן ירבו”

30.11.2011 / 15:42

שר הביטחון שיתף בדף הפייסבוק שלו את הידיעה לפיה הפיצוץ שאירע בעיר איספהן לפני מספר ימים גרם נזק למתקן גרעיני שממוקם בסמוך. לשכת ברק: הדבר לא נכתב על ידי ברק

האם אהוד ברק רומז כי ישראל אחראית לפיצוץ באירן? שר הביטחון שיתף בדף הפייסבוק שלו את הידיעה שפורסמה היום (רביעי) לפיה הפיצוץ שאירע בעיר איספהן שבאירן לפני מספר ימים גרם נזק למתקן גרעיני שממוקם בסמוך. מעל הידיעה כתב ברק: "כן ירבו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסה לרמוז משהו? עמוד הפייסבוק של ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלשכתו של שר הביטחון נמסר בתגובה כי ה"פוסט" "נכתב על ידי מנהל הדף, ולא כפי שיוחס לפני, לשר הביטחון".

ברק התייחס בדבריו לדיווחים שפורסמו הבוקר לפיהם הפיצוץ העז שהרעיד את העיר איספהן לפני מספר ימים פגע במתקן הגרעיני להמרת אורניום הסמוך לעיר. הדיווח, שפורסם ב"טיימס" של לונדון, מבסס את הדיווח על צילומי לוויין שהגיעו לידיו ועל "מקורות ביון ישראליים".

לפי דיווח העיתון, מקורותיו אמרו כי "אין ספק" שמדובר בפיצוץ מכוון ולא בתאונה, וכי בפיצוץ נפגע המתקן הגרעיני הרגיש, בין היתר באזור המשמש לפי ההערכות לאחסון חומרי גלם. תצלומי הלוויין, לפי הדיווח, מגלים כי חלק מהמתקן נהרס, ועשן עולה ממנו. המקורות סירבו להתייחס לאפשרות שישראל עומדת מאוחרי הפיצוץ, וציינו רק כי "ישנם גורמים רבים שמעוניינים לחבל בתוכנית הנשק הגרעיני של אירן או להכריח את אירן לחדול ממנה".

דיווח: מתקן גרעין נפגע בפיצוץ האחרון באירן
דיווח באירן: פיצוץ עז אירע במחסן תחמושת ליד איספהן

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully