וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה העיר שהכי טוב לחיות בה בעולם - ואיפה אנחנו?

וינה שבאוסטריה היא העיר בעלת איכות החיים הגבוהה בעולם - כך על פי רשימה שפרסמה חברת הייעוץ הפיננסי "מרסר". וינה גברה על 220 ערים מרחבי העולם. בגדד אחרונה, ואיפה תל אביב?

אם אתם מחפשים את העיר האידיאלית לחיות בה, אתם יכולים להפסיק לחפש, ולהתחיל לאכול שטרודל. על פי רשימה חדשה שפרסמה היום (שלישי) חברת הייעוץ הפיננסי "מרסר", אזרחי העיר וינה נהנים מאיכות החיים הגבוהה ביותר. בירת אוסטריה גברה על פני 220 ערים נוספות מרחבי העולם בזכות שירותי הרפואה הציבורית, רמת הפשיעה, הפארקים, התחבורה הציבורית והארכיטקטורה. למקום האחרון ברשימה הגיעה, שלא במפתיע – בגדד, בירת עירק. אם במקרה שאלתם את עצמכם על נציגות ישראלית ברשימה, דעו שתל אביב ממוקמת במקום ה-99 בעולם.

לצד וינה, רשימת עשרת הערים המובילות במדד מורכבת בעיקר בערי אירופה: גרמניה עם שלוש נציגות - מינכן, דיסלדורף ופרנקפורט (במקום הרביעי, החמישי והשביעי בהתאמה), שוויץ עם שלוש נציגות משלה – ציריך, ז'נבה וברן (במקום השני, השמיני והתשיעי בהתאמה), ודנמרק המיוצגת על ידי קופנהאגן (החולקת עם ברן את המקום התשיעי). שתי הנציגות היחידות מחוץ ליבשת הישנה הן אוקלנד שבניו זילנד, הניצבת במקום השלישי, והעיר ונקובר שבקנדה, החולקת עם דיסלדורף את המקום החמישי. באופן מפתיע, פאריס ניצבת הרחק במקום ה-30, ולונדון גם היא משתרכת מאחור, במקום ה-38. ניו יורק, התפוח הגדול ששירי הלל רבים נכתבו לה – רק במקום ה-49.

רשימה נוספת שפרסמה החברה דירגה את הערים לפי רמת הביטחון האישי שבהן – והדירוג מעט שונה. העיר הבטוחה ביותר בעולם היא לוקסמבורג, ואחריה בהתאמה, ברן, הלסינקי, ציריך, וינה, ז'נבה, שטוקהולם, סינגפור, אוקלנד ו-וולינגטון שבניו זילנד. בגדד נמצאת גם במקרה הזה – במקום האחרון בסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully