וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: תועדה בקללות גזעניות ברכבת - ונעצרה

סרטון המתעד אשה מעליבה נוסעים ברכבת ומטיפה את משנתה הגזענית, כשפעוט על ברכיה, זכה בתוך יומיים לכמעט שני מיליון צפיות ביוטיוב. היא חשודה ב"הפרסת הסדר הציבורי בנסיבות גזעניות"

צילום מסך

(צילום: סרטון חובבים שהועלה לאתר יוטיוב; עריכה: גדי וינסטוק)

אשה בת 34 נעצרה אתמול (שני) בלונדון בירת בריטניה, יום לאחר שביוטיוב פורסם סרטון בו היא מתועדת, כשפעוט יושב על ברכיה, ברצף של קללות גזעניות כלפי נוסעי רכבת. היא הואשמה בעבירה של "הפרסת הסדר הציבורי בנסיבות גזעניות".

הסרטון, בן 2:25 דקות, הועלה לרשת לפני יומיים על ידי אלמוני תחת הכותרת "החוויה שלי מהרכבת", וצבר כבר קרוב לשני מיליון צפיות לאחר שנפוץ בפייסבוק ובטוויטר. האשה מתועדת בו כשהיא יורה עלבונות לכל עבר, על קרון שירות הרכבות בין ווימבלדון לקרוידון בדרום לונדון. "לכו חזרה לארצות שלכם", היא אומרת בין היתר, בהתייחסה לעובדים זרים, וממשיכה בנאום תוכחה מלא ניבולי פה, בעוד הפעוט משחק בצעצוע על ברכיה. "זה מה שנהיה מהמדינה הזו... מלאה בשחורים ובפולנים מז***ים. תפתרו את הבעיות של המדינות שלכם, אל תבואו למדינה שלי... בריטניה ".

"את לא אנגלייה, וגם את לא אנגלייה", היא ממשיכה ומטיחה בנוסעות שחורות. אף אחד מכם לא אנגלי מ****ן! תחזרו ל... המ***** שלכם". ששנוסעת מנסה להעיר לה על כך שילדים מאזינים, היא משיבה: "נו, גם לי יש ילד פה. לכי ת*****י! אני מזהירה אותך! אל תדאגו לגבי השפה שלי. תחזרו לאן שבאתם ממנו, תחזרו לניקראגווה ה******ת, או לאן שלא באתם ממנו". בשלב זה מתקומם עליה אחד הנוסעים, גבר שחור, אך אחרים מרגיעים אותו.

"פשוט ת****** בחזרה", היא ממשיכה. "זאת הייתה בריטניה שלי עד שנתנו לכולכם לבוא לכאן. את לא בריטית לעזאזל, לכי ת****י! מישהו צריך לפתוח את הפה על החבורה הזאת. תסתכלו על כל הרכבת החשמלית ה******, תסתכלו עליהם. מי שחור ומי לבן. כולם שחורים ואנשים כהים מ*****ים". לקראת הסיום מעירה שנוסעת לבנה לאשה הצועקת: "אני אנגלייה, ואת מעירה את התינוק שלי, אז מה יש לך לומר לי? תסתמי את הפה!".

דובר של מערכת התחבורה הציבורית בלונדון מסר: "אשה בת 34 מניו אדינגטון נעצרה ביום שני בחשד להפרת הסדר הציבורי בנסיבות גזעניות. המעצר נעשה בעקבות סרטון שפורסם ביוטיוב, ותוכנו הובא לידיעת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully