וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימבבואה: "אונסות גברים ומשתמשות בזרע לטקסים"

המשטרה במדינה האפריקאית טוענת כי רשת נשים פועלת ללכוד גברים, לסמם אותם, לקיים עמם יחסים ולאסוף את הזרע בקונדום, לשימוש בטקסים לבריאות והצלחה בעסקים. אישומים הוגשו נגד שלוש

במשטרת זימבבואה חושדים כי במדינה פועלת רשת מאורגנת של נשים האונסות גברים, ייתכן שכדי להשתמש בזרע שלהם בטקסים אשר לפי האמונה מיועדים להארכת ימים, שיפור הבריאות או הצלחה בעסקים. לפי דיווח ה-BBC, המשטרה המקומית חקרה את הפרשה במשך שנה לפני עריכתם של מעצרים ראשונים, והיום (שני) יוגשו בעיר הבירה הרארה כתבי אישום נגד שלוש נשים, בפרשה שמסעירה את המדינה האפריקאית.

הפרשה עלתה לכותרות ביולי האחרון, אז הופיע בטלוויזיה אחד המתלוננים, וסיפר על החוויה שעברה עליו לאחר שהציע טרמפ לשלוש נשים בעיר הבירה. "אחת מהן שפכה מים בפניי, ואז הן הזריקו לי משהו שגרם לי לתשוקה מינית עזה", סיפר. "לאחר מכן עצרו את המכונית, וכל אחת מהן קיימה עמי יחסי מין מספר פעמים, תוך שימוש בקונדום. כשסיימו, השאירו אותי בשיחים עירום לגמרי".

שלוש הנשים מואשמות ב-17 סעיפים של תקיפה מינית חמורה - שכן החוק במדינה לא מאפשר להאשים אשה באונס גבר. הן נעצרו בתחילת החודש בעיר גוורו, ובמכוניתן נמצאו 31 קונדומים משומשים ומלאים. הן מכחישות בתוקף את ההאשמות, וטוענות כי הן פרוצות במקצוען, וכי לא הספיקו להשליך את הקונדומים כי "היו עסוקות מדי". הן שוחררו בערבות, אך לדבריהן, הן חוששות לצאת מאז מבתיהן, מחשש למעשי התנכלות ונקמה.

אולם במשטרה חושדים כי זהו רק קצה הקרחון. דובר המשטרה, אנדרו פירי, אמר ל-BBC כי לפי ההערכות, במדינה פועל "סינדיקט" של נשים-אנסיות. "קיבלנו דיווחים מכל רחבי המדינה, מערים ומחוזות שונים", הוא אומר. "זה קורה לאורך הכבישים המהירים. אנחנו עדיין לא מבינים לגמרי מה הסיבה, אבל שמענו הערכות שזה קשור לטקסים". עוד לדבריו, נחקרת אפשרות שהזרע מוברח למכירה בחו"ל.
.
במשטרה קוראים לגברים שהותקפו להתגבר על הבושה ולדווח לרשויות. נקאי נגומאשה, עובד סוציאלי המטפל בשלושה גברים שהתלוננו על אונס בידי נשים, הסביר ל-BBC כי אותם גברים עוברים שלב של הכחשה לפני שהם מודים שהותקפו. אותו אחד שהתראיין בטלוויזיה, סיפר כי חייו נהרסו בעקבות המקרה: "אני מחו?לל ומאוכזב. סיפרתי לאשתי מה קרה, והיא עזבה אותי עם הילדים". לדבריו, הוא שקל התאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully