וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בפיפי: משחק וידאו חדש הותקן במשתנות פאב

בסוף השבוע האחרון נחנך במשתנות של שירותי הגברים בפאב לונדוני משחק וידאו חדש הבוחן את היכולת הגברית לכוון במדויק. מייסד יצרנית המשחק נלהב: "יש פוטנציאל למשחק מרובה משתתפים"

בר לונדוני מציג: משחקי וידיאו במשתנות/רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בול-בול פגיעה: באחד הברים בדרום לונדון נחנך בסוף השבוע משחק וידאו חדש - במשתנות שבשירותי הגברים. המבקרים בנוחיות מוזמנים לשחק - בלי ידיים - באחד מתוך שלושה משחקים שונים, ולהעמיד למבחן את היכולת שלהם לכוון במדויק. המערכת, שפותחה בידי חברת קפטיב-מדיה, הותקנה תחילה לתקופת ניסיון בפאב בקיימבריג'.

מייסד החברה, גורדון מקסווין, מספר כי לא היה בטוח כיצד יתקבל המשחק, אך נרגע מיד לאחר שראה את התגובות. "קבוצה של אמריקאים היו בבר ושמעתי אחד מהם יוצא, נותן כיפים לחבריו ואומר: '12!', החברים שלו השיבו: 'אין מצב, גבר!'. והם הלכו לשחק ולהתחרות. חשבתי לעצמי: 'זה טוב'".

ויש גם מי שמצא לנכון להרוויח באמצעות המשחק גם כמה ג'ובות. בתחילת כל משחק, ומיד עם סיומו, מופיעה על המסך פרסומת לאחד המשקאות בבר. הזמן הממוצע בו לוקח לגבר לרוקן את שלפוחיתו אורך כ-55 שניות, וכך למעשה הופך הלקוח לשבוי - והפרסומת לאפקטיבית מאוד. לדברי מקסווין, חלק מהמשקאות שפורסמו על גבי המסכים רשמו עליה במכירות של קרוב ל50%.

בחברה כבר עומלים על תכניות לשדרוג המוצר. "יש המון רעיונות למשחקים, כמעט לכל אחד שמשחק עולה רעיון אחר", סיפר מקסווין, "גרסאות חדשות של פלאש, שבאמצעותו פיתחנו את המשחקים, יאפשרו משחקים בתלת-מימד. בעתיד, מכיוון שכל היחידות מחוברות לאינטרנט, יש פוטנציאל למשחק מרובה משתתפים".

עוד בנושא:
חיים ממשחק למשחק
משחקי וידאו עושים לכם טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully