וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חברת הקונגרס שנורתה בראשה מחלקת אוכל לחיילים

עשרה חודשים לאחר ששרדה את ניסיון ההתנקשות בה, גבריאל גיפורדס ממשיכה להמם את אמריקה. שלשום היא השתתפה באירוע לקראת חג ההודיה בבסיס חיל האוויר בארצה. "את מהווה השראה לכולנו"

גבריאל גיפורדס, חברת הקונגרס מאריזונה שנורתה בראשה במהלך ניסיון התנקשות בינואר האחרון – ממשיכה להדהים את ארצות הברית. שלשום (חמישי) היא התייצבה בבסיס חיל האוויר האמריקאי דייוויס-מונת'ן, וסייעה בחלוקת ארוחות החג לקראת חג ההודיה. גיפורדס הופיעה לאירוע כשלראשה כובע מצחיה, ועליו רקום כינויה, "גבי".

לצידה של גיפורדס עמד בעלה, האסטרונאוט מארק קלי, שעמד לצידה במהלך תהליך השיקום הארוך. השניים שוחחו עם החיילים. בבסיס הופתעו לקבל את פניה של גיפורדס: תחילה, הם הסתפקו בבקשה צנועה – שאחד מאנשי צוותה של חברת הקונגרס הדמוקרטית יגיע לציין את החג עם החיילים. גיפורדס התעקשה להגיע בעצמה, וריגשה את החיילים.

חברת הקונגרס שנורתה בראשה גבריאל גיפורדס מחלקת אוכל לחיילים. AP
ריגשה את החיילים. גיפורדס עם בעלה קלי/AP

"תודה לגיפורדס ולבעלה מארק שהגיעו", פנה מפקד הבסיס לחברת הקונגרס. "גברתי, את מהווה השראה לקהילה, לבסיס ולאומה כולה. תודה על הכוח שלך ועל האומץ שלך, זה משהו שהלוחמים שלנו בהחלט יוכלו להתחבר אליו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חברת הקונגרס גבריאל גיפורדס שנורתה בראשה מחלקת אוכל לחיילים. AP
"מהווה השראה לכולנו". גיפורדס/AP

בחודש ינואר האחרון, במהלך כנס בוחרים באריזונה, נורתה גיפורדס ונפגעה באורח אנוש, בעוד ששישה בני אדם נהרגו, בהם שופט פדרלי בשם ג'ון רול, וילדה בת תשע. גיפורדס, חברת המפלגה הדמוקרטית שנבחרה לתפקידה בינואר 2007, התריעה בתקופה שלפני התקרית על איומים שקיבלה על חייה ומספר מעשי ונדליזם שבוצעו במשרדה, וטענה כי המעשים בוצעו כנקמה על תמיכתה ברפורמת הבריאות של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה.

בתחילת חודש אוגוסט, שבעה חודשים לאחר התקרית וכחודש וחצי לאחר שחרורה מבית החולים, הגיעה גיפורדס לבית הנבחרים בוושינגטון, והשתתפה בהצבעה הגורלית בה אושרה העלאת תקרת החוב הלאומי, בהתאם להסדר שהושג בין הדמוקרטים לרפובליקנים על קיצוץ טריליון דולרים מהתקציב בתוך עשור.

עוד בנושא
צפו: חברת הקונגרס שנורתה בראשה מספרת על השיקום
גבריאל גיפורדס שבה לקונגרס - והתקבלה בתשואות
תמונות ראשונות: גבריאל גיפורדס לאחר ההתנקשות

(עדכון ראשון: 16:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully