וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון בפרשת מרגול, ייתכן שלא תשב בכלא

גלעד גרוסמן

24.11.2011 / 0:24

בין עורכי דינה של הזמרת לפרקליטות מתנהלים מגעים מתקדמים להסדר טיעון, במסגרתם ייתכן ויסוכם כי הזמרת לא תשב בכלא. לא ברור מה יעלה בגורל הנאשם השני בפרשה, מיכאל חזן

לקראת עסקה? פרקליטיה של הזמרת מרגלית צנעני, הנאשמת בקשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי, קרובים להגעה להסדר טיעון מול הפרקליטות - כך פורסם אמש (רביעי) בערוץ 2. לפי הפרסום, ההסדר יגרום לכך שכתב האישום נגדה צנעני יתוקן, ובין היתר ייתכן כי היא בסופו של דבר לא תשב בכלא. הפרטים בעסקה, בהם העבירות בהן תודה צנעני, והעונש שיוטל עליה במידה וייחתם ההסדר, טרם סוכמו. לא ברור בשלב זה מה יעלה בגורלו של הנאשם השני בפרשה, מיכאל חזן.

הגשת כתב אישום נגד מרגלית צנעני בבית משפט מחוזי בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב
לא תשב בכלא? צנעני/דרור עינב

לפני כשלושה חודשים הוגש לבית המשפט המחוזי כתב האישום נגד צנעני, וגם נגד איש העולם התחתון מיכאל חזן. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין גיא גורן מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי צנעני סחטה את אמרגנה אסף אטדגי, בעקבות סכסוך ביניהם וכל זאת בסיוע של גורמים עברייניים.

"פנתה לחזן כדי שישמש לה גב בסכסוך"

על פי כתב האישום, במהלך שנת 2009 הכירה צנעני את הזמר עומר אדם בעקבות עבודתה בתוכנית "כוכב נולד" ונוצר קשר בין אדם לאטדגי, שהפך לאמרגנו. בין אטדגי לאדם סוכם כי האמרגן יקבל 30% מהכנסותיו של אדם וזה יעביר אליה מחצית מהכנסות אלו (15% מכלל ההכנסות של אדם). בתחילת 2010 נתגלעה בין צנעני לאטדגי מחלוקת בנוגע לחלוקת ההכנסות ביניהם. כתוצאה מכך ביקש אטדגי להשתחרר מייצוגה של צנעני ולקנות את חלקה בהכנסותיו של עומר אדם.

על פי האישום, בחודש דצמבר האחרון פנו השניים לבורר שקבע כי ההסכם יישאר על כנו - אטדגי ימשיך לייצג את צנעני וימשיך להעביר אליה את חלקה מהכנסותיו של אדם. חרף הבוררות, סירב אטדגי לחתום על הסכם וכתוצאה מכך פנתה צנעני לאיש המוזיקה הים-תיכונית ירון אילן, וביקשה ממנו שיקשר בינה לבין העבריין שלום דומרני, חברו של אילן, במטרה שזה יפעל לפתרון הסכסוך.

לאחר מכן נפגשו דומרני, צנעני ואילן בביתו של דומרני ושוחחו על הסכסוך. עוד נטען באישום כי צנעני איבדה את אמונה באטדגי וסברה כי אינו מדווח לה על הכנסות האמתיות של אדם, לכן ביקשה שבנה אסף לביא-צנעני יעבוד בצמוד לאטדגי כדי שייפקח על עבודתו עם אדם. עוד סברה צנעני כי אטדגי איננו מתייחס בצורה ראויה לב?נה, אינו נותן לו ולמקורביה כרטיסים חינם להופעות ומעדיף לקדם את אדם על פניה. בעקבות זאת, נכתב באישום, החליטה צנעני לפנות למיכאל חזן אותו הכירה כאדם "המזרה אימה על כל סביבתו" ו"עוקר שיניים לפרנסתו", וזאת בכדי ש"ישמש לה גב" בסכסוך מול אטדגי.

עוד בנושא
אישום נגד מרגלית צנעני: ”עירבה עבריינים בכוכב נולד”
מרגלית צנעני שבה לביתה - הגרוש תקף צלם בשרשרת
משך מעצר הבית של מרגלית צנעני - לפחות 60 יום

(עדכון ראשון 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully