וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת ליאור בוקר: לא אשקוט עד שהליקויים יתוקנו

שלומי גבאי

22.11.2011 / 21:02

מאות בני אדם נכחו באזכרה לציון שנה למותו של תת ניצב ליאור בוקר, שנספה במהלך אסון הכרמל בנסיון לחלץ את סוהרי שב"ס מתוך אוטובוס בוער. בתו: "האנושיות והחום בך היו גדולים"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בבית העלמין בפרדס חנה התקיימה היום (שלישי) אזכרה לציון שנה למותו של תת ניצב ליאור בוקר שנספה באסון הכרמל, בהשתתפות אשתו, נאווה, שלוש בנותיו, הוריו, ואחיו. באזכרה נכחו מאות בני אדם, ביניהם מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו ומי שהיה המפכ"ל בעת האסון, רב ניצב בדימוס דודי כהן, לצד ראשי אגפים ומחוזות במשטרת ישראל.

בדברים שנשאה אשתו של בוקר, נאווה, היא אמרה כי "הייתי רוצה לדבר אליך היום ולומר שהלקחים הופקו ושיותר זה לא יקרה. לפני שנה נשבעתי שלא אשקוט עד שהדברים שבגללם מצאת את מותך יתוקנו, לא אנוח עד אשר אדע שמשטרת ישראל עשתה הכל בכדי למנוע את האסון הבא". בתו של בוקר, נופר, נשאה אף היא דברים ואמרה "האנושיות והחום בך היו גדולים בפשטותם ובצניעותם מהחיים. כמו שהיית גדול בחייך, כך חסרונך גדול עכשיו. אנחנו פה מתגעגעות". כמו כן קרא אביו של ליאור בוקר קדיש מעל קבר בנו.

אזכרה לליאור בוקר אשר נהרג באסון הכרמל, נובמבר 2011. שלומי גבאי
"נשבעתי שלא אשקוט עד שהדברים שבגללם מצאת את מותך יתוקנו", נאווה בוקר באזכרת בעלה, הבוקר/שלומי גבאי

ניצב ניסים מור, ראש אגף המבצעים במשטרה אמר באותו הטקס כי "בעוד מספר ימים ייחשף לציבור דו"ח מבקר המדינה על האסון בכרמל, ואז ניחשף כולנו לגבורתו של ליאור בוקר, וניווכח לדעת שהוא נספה כשהציל חיים". תת ניצב בוקר, שכיהן בתפקידו האחרון כראש אגף מבצעים במחוז צפון במשטרה, נספה באסון הכרמל במהלך ניסיון לחלץ את סוהרי השב"ס מתוך אוטובוס בוער. לאחר מותו קיבלה נאווה בוקר את אות המופת בשם בעלה המנוח.

בחודש אוגוסט השנה, הקימה נאווה בוקר קרן על שם בעלה, שמטרתה לסייע להשבחת מערך הכבאות וההצלה. הקרן מגייסת תרומות להקמת מרכז הדרכה והכשרה ארצי ללימודי כבאות והצלת חיים בשעת חירום, במסגרתו תקדם ותטפח מערך מתנדבים ראוי ומסודר לכבאות ולהצלה ותסייע לשיפור המוכנות לשעת חירום.

עוד באותו הנושא
בצל המחאה: הוענקו צל"שים לשוטרים שנספו בכרמל
"הצל"ש לבעלי - נחמה קטנה מהולה בעצב גדול"
אלמנת ליאור בוקר: "הגיבור הפרטי הפך ללאומי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully