וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובעת את הסכום הנקוב בכתובה: "בעלי קינא בי"

קובי מנדל

22.11.2011 / 14:40

תושבת חיפה תבעה מבעלה 5,555,000 שקלים במסגרת הליך גירושים בין השניים. היא טוענת בתביעה כי בעלה ביקש להתגרש מאחר והיא התמודדה על תפקיד ציבורי מבלי שקיבלה רשות ממנו

תושבת חיפה תובעת מבעלה לשלם לה את דמי הכתובה, בסך 5,555,000 שקלים, לאחר שהגיש נגדה בקשה לגירושים בבית הדין הרבני בעיר. בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכת הדין טל איטקין, אמרה האישה כי בעלה רוצה להתגרש ממנה רק משום שהתמודדה על קבלת תפקיד ציבורי במקום עבודתה מבלי שקיבלה את רשותו.

לאחר שנישאה לבעלה, המבוגר ממנה בעשר שנים, האשה התמסרה לגידול ילדיהם המשותפים, בד בבד עם עבודתה מחוץ לבית. כשפנתה לפעילות ציבורית במקום עבודתה, בעלה החל לקנא בה, לדבריה, ונקט כלפיה "אלימות מילולית שהתדרדרה לאלימות פיזית", לשון התביעה.

הבעל תבע גירושים מאשתו, ולשניים הוצע להגיע להסכם גירושין כולל. התפנית בעלילה חלה כשהבעל הגיש תביעת גירושים מתוקנת, וטען שיש לחייב את אשתו בגט, מאחר והיא "פגעה במשפחה" כשהתמודדה על התפקיד בניגוד לרצונו. בעקבות ההתנהגות האלימה של הבעל, פנתה האישה לבית המשפט, שהוציא נגדו צו הרחקה מביתם המשותף.

בתביעה הנגדית של האישה התברר שבעלה, שניהל את חשבונם המשותף, הפסיד מיליון שקלים שהיא קיבלה כפיצויים על תאונת דרכים שעברה. עורכת הדין טוענת כי "כספים אלה, שנועדו לפצות את האישה על נכותה מהתאונה ולשמש לה כביטוח לעתיד הפכו, משחק ושעשוע בידי הבעל וירדו כולם לטמיון".

עוד בנושא:
הילדים תבעו את "האמא הגרועה", האבא ייצג אותם
ההורים התווכחו איך לקרוא לבתם - ביהמ"ש הכריע
הרי את מגורשת לי.. עם בוכטת קרן הפנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully