וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים תבעו את "האמא הגרועה", האבא ייצג אותם

בתום שנתיים של דיונים, דחה בית משפט בשיקגו את תביעתם של אח ואחות, שהתלוננו בין היתר כי האם הכריחה אותם לחגור חגורת בטיחות ולחזור הביתה עד חצות, ולא קנתה מתנות לשביעות רצונם

זה נשמע כמו בדיחה, אבל הסיפור הזה קרה במציאות: אח ואחות תושבי שיקגו שבארצות הברית, כיום בני 23 ו-20, הקדישו את השנתיים האחרונות למאבק משפטי נגד אמם, אותה תבעו בגין "אמהו?ת גרועה". ואם לא די בכך, עורך הדין שייצג את השניים בתביעה הוא לא אחר מאשר אביהם. אתמול (ראשון) דיווח ה"שיקגו טריביון" כי בית משפט לערעורים של מדינת אילינוי דחה בשבוע שעבר סופית את תביעתם.

"אמהו?ת גרועה", על פי כתב התביעה שהוגש, כללה, בין היתר: משלוח כרטיס ברכה ליום הולדת שהבן לא אהב (היה עליו ציור של תפוחי אדמה), ולא הכיל מתנה או כסף; סירוב לקחת את הבת לתצוגת מכוניות כפי שביקשה; הימנעות משליחת חבילות שי לבן במכללה; אילוץ הילד, בגיל שבע, לחגור חגורת בטיחות בניגוד לרצונו; שיחת טלפון לבת בשעת חצות כדי לדרוש ממנה לשוב הביתה מנשף של בית הספר; אי קניית צעצועים לשביעות רצונם של הילדים; ו"התמקחות" עם הבת על מחיר השמלה שהאם קנתה לה למסיבה.

החודש בגרמניה: בן 11 התלונן נגד אמו על "עבודות כפייה"

מאז גירושי הוריהם בשנת 1995, גדלו שני הילדים המפונקים, סטיבן וקתרין מיינר, בבית אביהם, סטיבן מיינר האב, ששוויו 1.5 מיליון דולרים. בתביעה הם דרשו פיצוי של 50,000 דולרים על "הנזק הנפשי" - אולם בית המשפט פסק לבסוף כי דבר ממעשיה של האם היה "קיצוני או מקומם". עוד הבהיר בית המשפט, כי קבלה של תביעה מעין זו עלול "לפתוח את הסכר בפני תביעות נוספות שיגרמו להפרעת עבודת מערכת השפיטה".

אשר לאב, הוא טען בבית המשפט כי למעשה ניסה להניא את ילדיו מהגשת התביעה, אך היות שהיו נחושים, הוא ערך תחקיר משפטי בו גילה כי על פי תקדימים, יש לתביעה סיכוי - ולכן החליט לייצגם. פרקליטה של האם, קימברלי גריטי, טען מנגד כי למעשה, התביעה אינה אלא ניסיון של האב להשיג "נקמה אולטימטיבית" בגרושתו. את תלונות הילדים הגדיר "ילדותיות, המעידות על חוסר הכרת תודה, ועל כך שהם מעוניינים רק ברווחים הנובעים ממערכת יחסים משפחתית, ללא המחויבויות". עם זאת, הדגיש, "היא עדיין אוהבת את הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully