וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדלת ישבן נוסח פלורידה: הזרקת בטון ודבק

אוניל רון מוריס, טרנסג'נדרית ממיאמי, חשודה שערכה ניתוחי הגדלת ישבן ב"קליניקה" במועדון חשפנות. בין מרכיבי הקוקטייל שהזריקה: בטון, שמן תעשייתי, חומר לאיטום פנצ'רים ו"סופר-גלו"

טרנסג'נדרית תושבת מיאמי מואשמת בעיסוק ברפואה ללא רישיון, לאחר שערכה, לפי החשד, ניתוחי הגדלת ישבן למטופלים - ובין היתר לעצמה - באמצעות הזרקת חומרים שונים, שכללו בין השאר בטון. כך דיווחו בסוף השבוע כלי התקשורת המקומיים בפלורידה.

לפי הדיווחים אוניל רון מוריס בת ה-30 - שנולדה כגבר אך שינתה את מינה - נעצרה ביום שישי בתום חקירה, לאחר שהתברר כי היא אחראית למקרה בחודש מאי בו אושפזה "מטופלת" שלה במצב קשה, לאחר שלעכוזה הוזרקה תערובת חומרים שכללה, לפי דיווח המשטרה, בטון, שמן תעשייתי, "סופר-גלו" וחומר לאיטום פנצ'רים.

מקרים דומים:
פילדלפיה: הגדלת הישבן הסתיימה במוות
הגדלת הישבן שהסתיימה במוות: המנתחת היא זמרת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניכר כי ניסתה את הטיפול גם על עצמה. אוניל רון מוריס לאחר מעצרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ה'קוקטייל' הזה גרם לסיבוכים רציניים", סיפר סמל ביל במפורד ממשטרת מיאמי גארדנס לתוכנית החדשות המקומית של רשת ABC. בין היתר, על פי בית החולים המקומי, סבלה המטופלת מהתכווצויות בישבן ובבטן, מדלקת ריאות ומדלקת עור עמידה לאנטיביוטיקה.

החקירה העלתה כי השתיים נפגשו במועדון חשפנות בו הפעילה מוריס את ה"קליניקה" שלה, שם ערכה את ה"ניתוח" וגבתה תמורתו 700 דולרים (כעשירית ממחיר ניתוח כזה אצל רופא מוסמך).

במשטרה חושדים כי נשים או גברים נוספים נפלו קורבן ל"ניתוחים" של מוריס, וקוראים להם לפנות למשטרה. מנתחים פלסטיים שהתראיינו לתקשורת הזהירו כי תופעת הרפואה הפלסטית ה"פיראטית" הולכת ומתרחבת בשנים האחרונות, וכי מדי יום נערכים ניתוחים מסכני חיים בידי אנשים לא מוסמכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully