וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשם ייחלש - הכנרת עלתה רק בסנטימטר

החורף עוד כאן: הגשמים אמנם יתמעטו במהלך היום, אך עדיין יהיה קר מהרגיל בעונה וכן קיים חשש לשיטפונות. מחר תחול עלייה בטמפרטורות, כאשר מגמת ההתחממות תימשך גם בהמשך השבוע

שבוע חדש בפתח ועמו בשורות טובות לכנרת, לחקלאים ולאוהבי החורף: גם השבוע צפויה להימשך מגמת ההתקררות אשר החלה בשבוע שעבר. מזג האוויר היום (ראשון) יהיה עדיין קר מהרגיל בעונה וגשם מקומי צפוי לרדת מצפון הארץ ועד הנגב.

מהשירות המטאורולוגי נמסר, כי במהלך היום הגשמים יתמעטו. כמו כן, קיים חשש לשיטפונות והים התיכון יהיה מסוכן לרחצה. מפלס הכנרת עלה בסוף השבוע האחרון בסנטימטר אחד, לאור המשקעים שירדו בצפון הארץ והוא עומד כעת על מינוס 213.66 סנטימטרים. בתוך כך, נחל הבשור עלה הבוקר על גדותיו וכתוצאה מכך הוצף גשר צאלים. לאור ההצפה, כביש 222 בין קיבוץ אורים לקיבוץ צאלים נסגר לתנועה.

הטמפרטורות החזויות להיום: בקריית שמונה ינועו הטמפרטורות מ-17 מעלות ביום עד 9 מעלות בלילה, בצפת מ-12 מעלות ביום ועד 8 בלילה, בחיפה צפויות להיות 19 מעלות ביום שירדו ל-11 מעלות בלילה, ובתל אביב יהיו 19 מעלות ביום וירדו ל-10 מעלות בלילה. בירושלים יהיה קר במיוחד - ביום יהיו 11 מעלות בלבד והן ירדו ל-7 מעלות בלילה, בבאר שבע יהיו 18 מעלות ביום ו-9 מעלות בלילה ובאילת יעמדו הטמפרטורות על 23 מעלות ביום, שירדו ל-12 מעלות בלילה.

וישנה גם בשורה טובה לאוהבי השמש שבינינו: מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות. אף על פי שעדיין יהיה קר מהרגיל בעונה וייתכנו גשמים, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית. מגמת ההתחממות תימשך גם ביום שלישי ורביעי.

החזאי הראשי של חברת "מטאו-טק", נחום מאליק, הסביר אתמול לוואלה! חדשות כי "השיא של המערכת היה היום ומחר כבר נרגיש מידה מסוימת של היחלשות. יהיו גשמים מקומיים אך הם ייפסקו לחלוטין לקראת יום שלישי". בנוסף לכך, צינן מאליק את ההתלהבות מעוצמת המערכת החורפית הנוכחית ואמר כי "זה שהעונה מתחילה עם עודף בכל המקומות, אין הדבר מעיד על ההמשך".

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully