וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיא מאחורינו: הגשם כאן אבל לא לעוד הרבה זמן

שבוע של רעמים, ברקים ומשקעים מתקרב לקיצו ומותיר את שיא המערכת הסתווית מאחורינו. מחר יוסיף לרדת גשם לפרקים אך הוא ילך ויתמעט עד יום שלישי. בינתיים אפשר ליהנות מהתמונות

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

המערכת הגשומה והקרה שליוותה אותנו במהלך סוף השבוע האחרון צפויה להיחלש ולחלוף החל ממחר (ראשון). עם זאת, עדיין לא ניתן לקפל את המטריות ולהחזיר את המעילים לארון, שכן מחר עוד צפוי לרדת גשם לפרקים, במרכז הארץ ובנגב, והטמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהרגיל לעונה.

החזאי הראשי של חברת "מטאו-טק", נחום מאליק, הסביר לוואלה! חדשות כי "השיא של המערכת היה היום ומחר כבר נרגיש מידה מסוימת של היחלשות. יהיו גשמים מקומיים אך הם ייפסקו לחלוטין לקראת יום שלישי". בנוסף לכך, צינן מאליק את ההתלהבות מעוצמת המערכת החורפית הנוכחית ואמר כי "זה שהעונה מתחילה עם עודף בכל המקומות, אין הדבר מעיד על ההמשך".

מזג אוויר סוער בנמל קיסריה. שלומי גבאי
סוער בנמל קיסריה/שלומי גבאי

בינתיים ניתן להתנחם בכמויות הגשם שירדו במהלך סוף השבוע, על פי מדידות שנערכו הערב. ברמת הגולן ירדו 23 מילימטרים, בראש פינה 33 מילימטרים, בנהלל 13 מילימטרים, בחיפה 18 מילימטרים, בנתניה 40 מילימטרים בתל אביב 58 מילימטרים, בראשון לציון השיאנית ירדו 68 מילימטרים, בירושלים 31 מילימטרים, בקריית גת 12 מילימטרים ובבאר שבע 2 מילימטרים בלבד.

הטמפרטורות החזויות למחר יוסיפו להיות נמוכות ברוב חלקי הארץ. בקריית שמונה ינועו הטמפרטורות מ-17 מעלות ביום עד 9 מעלות בלילה, בצפת מ-12 מעלות ביום ועד 8 בלילה, בחיפה צפויות להיות 19 מעלות ביום שירדו ל-11 מעלות בלילה, ובתל אביב יהיו 19 מעלות ביום וירדו ל-10 מעלות בלילה. בירושלים יהיה קר במיוחד - ביום יהיו 11 מעלות בלבד והן ירדו ל-7 מעלות בלילה, בבאר שבע יהיו 18 מעלות ביום ו-9 מעלות בלילה ובאילת יעמדו הטמפרטורות על 23 מעלות ביום, שירדו ל-12 מעלות בלילה.

גשם ראשון בתל אביב, נובמבר 2011. דרור עינב
עוד לא הגיע הזמן לקפל את המטריות/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully