וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בירי על הבית הלבן, עם קעקוע "ישראל"

אוסקר אורטגה-הרננדז בן ה-21, ככל הנראה לוקה בנפשו, מתואר כ"בלתי יציב ובעל נטיות אלימות", שפיתח "אובססיה" לנשיא ברק אובמה. אחד הקליעים שירה, לפי החשד, ננעץ בחלון הבית הלבן

משטרת פנסילבניה עצרה הלילה (חמישי) צעיר החשוד בתקרית הירי האחרונה על הבית הלבן בוושינגטון. העצור, אוסקר אורטגה-הרננדז, בן 21, תואר על ידי המשטרה כ"אובססיבי" לגבי נשיא ארצות הברית ברק אובמה, שהציב לעצמו משימה אישית לתקוף את הבית הלבן. בדיווח המשטרה תואר אורטגה-הרננדז, תושב מדינת איידהו, כ"בלתי יציב ובעל נטיות אלימות", וככל הנראה לוקה בנפשו. לפי תיאור המשטרה שנמסר, הוא עוטה מספר קעקועים, ובהם, בית היתר, המילה "ישראל" על הצוואר.

התקרית התרחשה ביום שישי בערב. יריות נשמעו באזור שדרות קונסטיטושן בין הבית הלבן לאנדרטת וושינגטון, ובעקבותיהן נערכו חיפושים נרחבים באזור. הנשיא אובמה ואשתו מישל לא היו בבית הלבן באותה עת. לא ידוע אם בנותיהם, סאשה ומאליה, היו במקום.

אוסקר אורטגה-הרננדז, חשוד בירי על הבית הלבן. AP Photo/U.S. Park Police, AP
שורת קעקועים, בהם "ישראל" על הצוואר. אוסקר אורטגה-הרננדז/AP, AP Photo/U.S. Park Police

אתמול דווח כי שני קליעים של רובה קלצ'ניקוב נמצאו במתחם, האחד בחצר והשני נעוץ באחד החלונות הממוגנים של המבנה. בהמשך נמצא רכב נטוש בסמוך, ובו הרובה והתרמילים. אלו סייעו ככל הנראה לעלות על זהותו של אורטגה-הרננדז, והמשטרה החלה לחפש אחריו. בין היתר, תשאלו השוטרים את המפגינים במחנה האוהלים הסמוך, של תנועת "כיבוש וול סטריט", אם נתקלו בו.

בסופו של דבר נעצר אורטגה-הרננדז בשטח מדינת פנסילבניה. לפי דיווחי התקשורת, הוא הוכרז כנעדר על ידי בני משפחתו באיידהו ב-31 באוקטובר, ומוערך כי מאז שהה באזור וושינגטון די-סי. הוא נעצר בעבר בגין עבירות שונות במדינות איידה, יוטה וטקסס, אך ככל הידוע אינו מקושר לארגונים קיצונים כלשהם. הוא יובא בפני שופט בהמשך היום בעיר פיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully