וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון מרהיב של כדור הארץ כפי שנראה מהחלל

קטע וידאו שצולם על ידי אסטרונאוטים של סוכנות החלל האמריקאית הועלה לרשת, וחשף תמונות מדהימות ביופיין, בהן נראה כדור הארץ בשעות הלילה – ובתצלומי תקריב מרהיבים

גם אמנות ניתן לעשות בגובה 350 קילומטרים: הסרטון הבא מציג תמונות שצילמו אסטרונאוטים של נאס"א, ששהו בתחנת החלל הבינלאומית בין החודשים אוגוסט ואוקטובר. אל התיעוד, מהמצלמות שריחפו בגובה מאות קילומטרים מעל פני כדור הארץ, התווסף פסקול שחיבר האמן הגרמני מייקל קניג, שגם עיבד אותן בטכניקה שגורמת להן להיראות כאילו הן נעות.

בתחילת קטע הווידאו, מוצגות תמונות שצולמו מעל ארצות הברית בשעות הלילה, ולאחר מכן מופיעים צילומים של מדגסקר, אוסטרליה, האוקיינוס השקט, דרום אמריקה, מרכז אפריקה, המזרח התיכון, קנדה, הפיליפינים והאוקיינוס ההודי. את חלק מהמקומות ניתן לזהות אפילו לפי צורתם הגיאוגרפית.

הסרטון פורסם במקביל לבחירת שבעת פלאי הטבע החדשים של העולם. בתחרות, שהחלה עם 440 מועמדים מכל רחבי העולם, השתתף גם נציג ישראלי - ים המלח, שהגיע לרשימת 14 המועמדים הסופיים, אך על אף מאמצי משרד התיירות, לא צלח את שלב הגמר, ולא העפיל לשביעייה האחרונה. האתרים שנבחרו לבסוף היו: הפארק הלאומי קומודו באינדונזיה, האי ג'יג'ו בדרום קוריאה, מפלי איגואסו בארגנטינה וברזיל, הנהר התת-קרקעי פוראטו פרינססה בפיליפינים, מפרץ האלונג בווייטנאם, הר השולחן בדרום אפריקה ונהר האמזונס בדרום אמריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • חלל
  • נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully