וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה: ננשך למוות על ידי היפופוטם מחמד

מריוס אלס נהג לומר שהאמפרי, אותו גידל מגיל צעיר, הוא "כמו בן" בשבילו - והתעקש להחזיקו בחוותו למרות שהוזהר כי החיה הפראית והמסוכנת אינה ניתנת לאילוף. בסוף זה עלה לו בחייו

הניסיון לביית את החיה הפראית הסתיים באסון: איכר מדרום אפריקה ננשך למוות על ידי היפופוטם המחמד שלו, אותו המשיך לגדל למרות אזהרות חוזרות ונשנות כי החיה הפראית אינה ניתנת לאילוף. על המקרה דיווחו היום (שני) כמה כלי תקשורת ברחבי העולם. על פי הפרטים שפורסמו, מריוס אלס בן ה-40, רב-סרן בצבא, ננשך למוות על ידי האמפרי, היפופוטם במשקל 1.2 טונות אותו ניסה לביית ולאלף בחווה שלו במחוז פרי סטייט בדרום אפריקה. גופתו המרוטשת של אלס נמצאה באותו נהר בו נמצא האמפרי לפני שנים, כשניצל משיטפון, בעודו גור.

צפו באלס משתעשע עם האמפרי בסרטון שהעלה ליוטיוב

אלס הוחזק מספר חודשים בידי האנשים שמצאו אותו לראשונה, ובגיל חמישה חודשים הועבר לחוותו של אלס - שגידל אותו מאז. מוקדם יותר השנה אף העלה סרטון ליוטיוב בו הוא נראה משתעשע עם חיית המחמד ורוכב עליה במים. "האמפרי הוא כמו בן בשבילי", הוא אומר בסרטון, "בדיוק כמו בן אנושי. יש אנשים שלא מבינים את מערכת היחסים שלנו. חושבים שלאדם יכולים להיות יחסים רק עם כלבים, חתולים וטשאר חיות בית. אבל לי יש מערכת יחסים על החיה הכי מסוכנת באפריקה".

יש לציין כי האמפרי כבר גרם לא מעט בעיות בערב. בין היתר, מוקדם יותר השנה דיווחה התקשורת בדרום אפריקה כי אבו ובנו נאלצו לבלות שעתיים על עץ בחווה, לאחר שההיפופוטם רדף אחריהם בזמן שחתרו בסירה בנהר העובר שרך החווה. האמפרי גם הואשם בעבר בהריגת עגלים שהיו שייכים לשותפו לעסקים של אלס. האמפרי גם נמלט מספר פעמים משטח החווה, ורדף אחרי שחקני גולף ממגרש סמוך. אלס - שמחזיק בחוותו גם ג'ירף וקרנף - ביטל את כל התלונות ונהג לטעון שהמפרי תמיד חוזר הביתה למשמע קולו. הוא כינה את ההיפופוטם "חמוד", ו"ענק עדין".

היפופוטמים, החמושים בשיניים חדות באופן יוצא דופן, אכן נחשבים לאחת מחיות הבר המסוכנות ביותר. הם יכולים לנוע במהירות של כ-50 קמ"ש למרות שמשקלם יכול להגיע לשלוש טונות, ולפי המקרים המתועדים, הם הורגים מדי שנה יותר בני אדם מאריות, פילים, נמרים, בפאלואים וקרנפים גם יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully