וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בוונצואלה: מועמדת לנשיאות מותקפת בירי

מאריה מצ'אדו חנכה מגרש בייסבול בקראקס ולאחר מכן פנתה להתראיין - ואז החלו הקליעים לשרוק. אחד מאנשיה נפצע, ומצ'אדו מיהרה להאשים את הממשלה, ש"איבדה שליטה ומספקת נשק לכנופיות"

סרטון שהועלה לאתר יוטיוב מתעד את הרגעים הדרמטיים בהם הותקפה מועמדת לנשיאות ונצואלה ביריות, בשבת האחרונה בבירה קראקס. בסרטון, שצולם כנראה על ידי אחד מעוזריה, נראית מאריה קורינה מצ'אדו מתראיינת ברחוב לעיתונאים, כשסביבה קבוצה של תומכיה. במהלך הראיון נשמעות לפתע יריות, ובמקום פורצת מהומה, במהלכה נמלטים אנשיה של מצ'אדו לאוטובוס שלהם. בהמשך התברר כי אחד מעובדי הקמפיין של מצ'אדו נשרט קלות בראשו מקליע, וגם האוטובוס ניזוק מכמה קליעים.

צפו בסרטון - היריות מתחילות סביב דקה 0:30

מצ'אדו היא אחת מכמה מועמדים לנשיאות שישתתפו בשנה הבאה בפריימריז, בהן ייבחר מועמד מוסכם אחד שייצג את האופוזיציה מול הנשיא המכהן, הוגו צ'אווס. לשכונה בה אירעה התקיפה הגיעה מצ'אדו כדי לחנוך מגרש בייסבול שכונתי. לאחר מכן מסרה הצהרה לתושבים ולכתבים - ואז החלו הכדורים לשרוק. בתחילה ניסתה להמשיך לדבר, אך לאחר מספר שניות הבינה גם היא את גודל הסכנה, ונמלטה. ברקע נשמעות צעקות: "קדימה, קדימה קדימה!".

לפי דיווחים בכלי התקשורת בוונצואלה, היורה הגיע למקום על אופנוע. העיתון "נסיונאל" אף פירסם תמונה ממקום האירוע, בו נראים שני המתנקשים על נמלטים על האופנוע מהמקום - האחד רוכב והשני אוחז ברובה. עם זאת, לא דווח עד כה על עצורים בעקבות התקרית. מצ'אדו עצמה התראיינה לאחר מכן לרשת CNN בספרדית, טענה כי "כנופיות פשע" עומדות מאחורי האירוע, והאשימה את הממשלה באוזלת יד. "הממשלה איבדה שליטה לחלוטין", אמרה. "זאת ועוד - במקרים רבים - הממשלה היא שותפה לדבר עבירה של הכנופיות, ומספקת להן נשק".

  • עוד באותו נושא:
  • ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully