וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באירן: מדען טילים נהרג בפיצוץ בבסיס הצבאי

סוכנות הידיעות האירנית פארס דיווחה כי הפיצוץ, בו נהרגו 17 בני אדם, אירע בבסיס טילים ליד טהרן. אחד ההרוגים, חסן טהרני, היה בכיר במשמרות המהפכה ועסק בפיתוח טילים ארוכי טווח

בפיצוץ המסתורי שאירע בבסיס צבאי סמוך לטהרן אתמול (שבת), נהרגו 17 בני אדם, בהם גם חסן טהרני מוקדם, בכיר במשמרות המהפכה. ראמזן שריף, דובר במשמרות, אמר לסוכנות הידיעות הרשמית למחצה 'פארס' כי מוקדם היה מומחה לטילים שעסק בפיתוח טילים לטווח ארוך. מוקדם אף לימד באוניברסיטת האימאם חוסיין, המזוהה עם משמרות המהפכה. עוד אמר שריף, כי הבסיס שנפגע בפיצוץ הוא בסיס טילים.

עוד בנושא
דיווח באירן: "17 הרוגים בפיצוץ בבסיס צבאי"


בפיצוץ נפצעו 16 בני אדם, מהם כמה באורח אנוש. ההדף הורגש במרחק של לפחות 45 קילומטרים ממוקד הפיצוץ. כמו כן נמסר במספר כלי תקשורת כי לאחר הפיצוץ הראשון נשמע קול פיצוץ שני.

"חברינו היקרים במשמרות המהפכה הזיזו תחמושת באחד ממצבורי הנשק בבסיס כשהפיצוץ אירע", אמר מוקדם יותר שריף. יצויין, כי מוקדם יותר ציין שריף כי באירוע נהרגו 27 בני אדם, אך הוא חזר בו אמש וטען כי רק 17 בני אדם נהרגו.

הפיצוץ אירע במחסן נשק בבסיס בבידג'נה, בסמוך לעיר קראז'. עוד דיווחה סוכנות הידיעות כי נפתחה ועדת חקירה כדי לבחון את נסיבות הפיצוץ. מסוכנות הידיעות הצרפתית נמסר כי מעוצמת הפיצוץ נופצו זכוכיות בחלונות בתים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully