וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל לא רגיל: אורחי המלון השתלטו על השודד החמוש

לואיס רוזלס רצה בסך הכל לשדוד בית מלון בלוס אנג'לס. שניים מאורחי המלון שבמקרה מתמחים באומנויות לחימה, השתלטו על השודד חסר המזל. מצלמות המלון תיעדו את המפגש. צפו

יח"צ - חד פעמי

(צילום: משטרת LA, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

לואיס רוזלס, תושב לוס אנג'לס בן 31, ביקש לשדוד בשבוע שעבר בית מלון בעיר, אך לאחר החוויה שעבר ספק אם הוא לא יתלה בעתיד הקרוב את כובע הגרב. בדיוק בשעה 23:30 נכנס רוזלס ללובי של בית המלון, ניגש לפקיד הקבלה ודרש ממנו לקבל לידיו את כל תכולת הקופה. פקיד הקבלה הספיק להקיש על לחצן המצוקה, אולם אז רוזלס נכנס לפעולה, שלף אקדח ואיים לעשות בו שימוש אם דרישתו לא תיענה.

בתקרית שתועדה במצלמות האבטחה של בית המלון, נראה פקיד הקבלה כשהוא מושך זמן, פותח מגירה אחת, מוציא ממנה את המפתחות לקופה וממשיך לשוחח עם המבקר המזדמן בניסיון לעכב אותו, עד להגעת השוטרים. רוזלס "נשבר" ובשלב מסוים הוא מפציר בפקיד לשלוף את הכסף מהקופה. הפקיד נענה לדרישה וממלא את תיקו של השודד במזומנים. בשלב זה, רוזלס עושה את הטעות המרה – הוא מפריד את המחסנית מהאקדח ומכניס אותו לתיק.

בשלב הימלטותו של השודד, פקיד הקבלה החל לרדוף אחריו והתנפל על האורח הבלתי צפוי. במקרה נפתחת דלת המעלית ושניים מדיירי בית המלון הגיחו ללובי. בדיעבד התברר כי שני הדיירים הינם מורה לאמנויות לחימה ותלמידו. השניים ברנט אלבארז ובילי דיניי, שהתארחו במלון לרגל תחרות שנערכת בעיר, הצטרפו למאבק ולאחר דקות ארוכות הצליחו להכריע את השודד הכושל. השוטרים הגיעו לאחר מכן למקום ועצרו את רוזלס ההמום. בראיון ללוס אנג'לס טיימס סיפרו שני הגיבורים שהשתלטו על השודד המסכן כי "רוזלס לא ממש ניסה להשיב מלחמה, אלא רק התחנן שייתנו לו ללכת, כדי שיוכל לנשק את בתו הקטנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully