וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מונה הקטן": בן 9 קנה בית מרווחי ציוריו

ציורי הנופים של קירון וויליאמס בן התשע, שהחל לצייר לפני כשלוש שנים במהלך חופשה, זוכים להצלחה בינלאומית ונמכרים במהירות. עם הכסף שהרוויח - הוא קנה בית ששוויו כמיליון שקלים

רוב האמנים הגדולים לא זכו להצלחה כלכלית בחייהם, כך שקירון וויליאמס בן התשע, או כפי שהוא מכונה "מונה הקטן", יכול לחוש סיפוק רב - הוא כבר הרוויח מציוריו מספיק כדי שיוכל לרכוש בית למשפחתו. על פי הפרסון ב"דיילי מייל", על הנכס, בית בעיירה לודהאם שבמזרח אנגליה, שילם הילד כ-150,000 ליש"ט, סכום אותו הרוויח כשמכר את כל 33 הציורים שהציג בתערוכה בחודש יולי האחרון, בתוך חצי שעה בלבד. כעת הוא צפוי לעזוב יחד עם אחותו והוריו את הדירה השכורה בה התגוררה המשפחה, אל הבית החדש, יישאר בנאמנות עד שיגיע וויליאמס לגיל 18, ואז יעבור לבעלותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"דיילי מייל" מדווח על הרכישה האחרונה של וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

וויליאמס, שהחל לצייר נופים במהלך חופשה משפחתית לפני כשלוש שנים, צבר מאז מוניטין בינלאומי. ביום שישי הבא הוא צפוי להעמיד תריסר ציורים נוספים למכירה, כשהמחיר ההתחלתי של הזול מבינים עומד על 1,250 ליש"ט. גם במקרה זה, כל הציורים צפויים להימכר במהירות.

בעל הגלריה המציגה את ציוריו של קירון, אדריאן היל, הלל את הילד ואת ציוריו. "הוא חסר תחרות", אמר היל, "אין שום ילד אחד בעולם שמסוגל לצייר היטב כמוהו בשלושה סוגי צבעים שונים - צבעי שמן, צבעי מים וצבעי פסטל. שליטתו באלמנטים הטכניים היא באמת דבר מופלא". אביו של קירון, קית', העדיף לבחור גישה מבודחת יותר לכשרונו של בנו, ואמר כי "אם הוא יחליט לבחור מקצוע שונה לגמרי כשיגדל, הוא לפחות לא יצטרך לדאוג למשכנתא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully