וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה בערעור שהגיש משה קצב - ביום חמישי

בית המשפט העליון יכריע ביום חמישי אם להתערב בהחלטת בית המשפט המחוזי, שגזר שבע שנות מאסר על נשיא המדינה לשעבר בגין אונס ועבירות מין אחרות. מועד כניסתו של קצב לכלא נדחה עד כה

בית המשפט העליון יפרסם ביום חמישי בשעה 09:00 את הכרעתו בערעור שהגיש משה קצב על גזר דינו. בראש הרכב השופטים תעמוד מרים נאור, ולצדה יישבו השופטים עדנה ארבל וסלים גו'בראן.

בחודש דצמבר 2010, גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שבע שנות מאסר על קצב, בגין אונס, מעשים מגונים, הטרדה מינית ושיבוש הליכי משפט. בחודש מאי 2011 קבע שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר, כי מועד כניסתו לכלא של הנשיא לשעבר יידחה עד ההכרעה בערעור.

הדיון בערעור של קצב התקיים בחודש אוגוסט. פרקליטיו של קצב ונציגי התביעה ממתינים בדריכות לשמוע אם הרכב השופטים יקבע שיש לזכות את הנשיא לשעבר מכל האישומים או מחלקם, או שיוחלט כי הכרעת הדין המקורית תישאר על כנה. כמו כן, יצטרכו השופטים להחליט אם יש מקום להמתיק את עונשו של קצב גם במקרה שהערעור על הכרעת הדין יידחה.

לפני כמה שבועות, הגיע מכתב ללשכתה של השופטת נאור. במכתב, מאת "ידיד אמת של א' ממשרד התיירות", נכתב כי א', אחת המתלוננות נגד קצב, לא דיברה אמת לגבי העובדה שנאנסה, וכי הכותב שלח את המכתב בשל נקיפות מצפון שחש לאחר שלא נחקר בפרשה. ההערכה היא שהמכתב לא ישפיע על פסק הדין, מכיוון שלא ניתן לחשוף את זהות כותבו או לבחון את אמיתות דבריו. פרקליטה של א', עו"ד דניאל סרור, אמר בזמנו כי אין לו כוונה "להתייחס למכתב אנונימי והזוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully