וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסופה שזרעה הרס וחורבן בצפון-מערב איטליה

בסוף השבוע האחרון פקדה את צפון-מערב איטליה סופה קטלנית, ששיתקה את האזור והביאה למותם של לפחות שבעה בני אדם. התמונות ממחישות את ההרס בעיר גנואה, הגדולה בערי האזור

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

העיר גנואה, השוכנת בסמוך לחופי הים התיכון בצפון-מערב איטליה, סבלה בימים האחרונים מסופה קשה ששיתקה את האזור לחלוטין. הסופה גבתה, לפי דיווחי הרשויות המקומיות הבוקר (ראשון), את חייהם של לפחות שבעה בני אדם, ורבים עדיין נעדרים. קשה לאמוד את גודל ההרס למבנים ולרכוש בשלב זה, אך קל להבחין כי מדובר באסון של ממש. גם רבים מהתושבים שפונו מבעוד מועד גילו כי הנהר, שעלה על גדותיו, החריב את ביתם.

עוד באותו נושא
למרות התחזיות: מפלס המים בבנגקוק ממשיך לעלות
שטפונות ברחבי אירופה: הרוגים ונעדרים באיטליה
סופת הטייפון "נסאט" משתקת את הפיליפינים

הרוגים ונזק רב בשטפונות בצפון איטליה. רויטרס
כלי רכב שנתקע בסוף השבוע בגנואה, כתוצאה מהשטפונות/רויטרס

שבעת ההרוגים, בהם שני ילדים, מצטרפים לעשרה בני אדם שנהרגו בשבוע שעבר באזור, כתוצאה מגל שטפונות קודם. מרבית בתי הספר והמוזיאונים בגנואה, הגדולה בערי החוף הצפון-מערבי באיטליה, צפויים להישאר סגורים בימים הקרובים, בשל הנזק שנגרם למבנים. האפיפיור בנדיקטוס ה-16 התקשר אתמול לראש עיריית גנואה להביע סולידריות עם תושבי העיר. בשיחה אמר כי הוא "מתפלל למען הקורבנות, ולמען כל מי שנפגע באסון".

17 ההרוגים באיטליה מצטרפים למאות שנהרגו בשטפונות שארעו ברחבי העולם בשבועות האחרונים. הבוקר הודיעה ממשלת תאילנד כי מניין ההרוגים במדינה עלה ל-506, בשטפונות הקשים ביותר שפקדו את תאילנד ב-50 השנים האחרונות. כמו כן, שני בני אדם נהרגו בשטפונות באירלנד. בחודש האחרון פקדו סופות קשות שלקחו חללים רבים גם את ספרד, פורטוגל, פקיסטן, סין, יפן, אלג'יריה, הפיליפינים, הודו, אוסטרליה וארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully