וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל מתאילנד נפצע קל מפגיעת רקטה שנפלה בדרום

רמי שני

6.11.2011 / 7:13

הירי מרצועת עזה נמשך: שתי רקטות נפלו הלילה מדרום לאשקלון ואחת מהן גרמה לפציעתו של פועל תאילנדי, שטופל על ידי מגן דוד אדום. אמש תקף צה"ל חוליית חמושים בדרום הרצועה

פועל זר מתאילנד נפצע הלילה (ראשון) באורח קל מרסיסים בעקבות נפילת רקטה ביישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. הפועל טופל על ידי צוות של מגן דוד אדום ופונה לאחר מכן לבית החולים ברזילי באשקלון. במהלך הלילה שוגרה רקטה נוספת מרצועת עזה והיא נפלה מדרום לאשקלון מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

אמש תקף צה"ל חוליית חמושים בדרום רצועת עזה. מקורות פלסטיניים דיווחו כי חיל האוויר תקף חוליה המשתייכת לזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי - פלוגות אל-קודס, בסמוך לעיירה קרארה שבדרום רצועת עזה. הזרוע הצבאית של הג'יהאד דיווחה כי כתוצאה מהתקיפה נהרג עבדאללה מהנא, בן 26, פעיל בזרוע הצבאית של הארגון, הנחשב לאחד הבכירים בה באזור חאן יונס.

עוד דיווחו הפלסטינים כי כתוצאה מהתקיפה של חיל האוויר ישנם שלושה פצועים. גורם צבאי מסר כי חיל האוויר תקף חוליה שעמדה לשגר רקטות ודווח על פגיעה. מדובר צה"ל נמסר כי החוליה ביצעה הכנות אחרונות לפני שיגור רקטות מעזה לשטח ישראל. עוד נמסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

עוד באותו נושא
הרוג מתקיפת צה"ל בעזה; 2 רקטות נחתו ליד אשקלון
מצרים לחמאס: "אל תפרו את הפסקת האש"
אבי דיכטר: "ישראל תהיה חייבת לכבוש את עזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully