וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מלך בחריין ביקר את מובארק בבית החולים

ניר יהב

5.11.2011 / 0:04

עיתון מצרי דיווח שחמד בן עיסא אף מממן חלק מהוצאות האשפוז של מובארק. לאחרונה נפוצו שמועות על מותו של נשיא מצרים לשעבר, והיום דווח כי הוא פרץ בבכי כשראה את המלך וחיבק אותו

מלך בחריין, חמד בן עיסא אל-חליפה, ביקר את נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק, בבית החולים בקהיר שבו הוא מאושפז ונמצא במעצר - כך דיווח אמש (שישי) העיתון המצרי "רוז אל-יוסף". לפי הדיווח, מובארק פרץ בבכי כשראה את המלך וחיבק אותו.

על פי הדיווח, זו הפעם הראשונה שבה מנהיג ערבי מבקר את מובארק מאז שהודח מתפקידו בפברואר האחרון. לפי הכתוב בעיתון, מעריכים שביקורו של מלך בחריין יכשיר את הקרקע לביקורים נוספים אצל מובארק מצד מנהיגים אחרים של מדינות המפרץ. בני משפחתו של מובארק טוענים כי הביקור נערך "נוכח הידרדרות במצב הבריאותי של מובארק". עוד דווח כי פגישתו של מלך בחריין עם מובארק במרכז הרפואי העולמי, שם מאושפז הנשיא לשעבר, ארכה שלושים דקות. לטענת העיתון, מלך בחריין תרם כסף רב לכיסוי עלויות הטיפול במובארק, ובנוסף, נטען כי בן עיסא אף הציע להטיס למצרים את הרופא הגרמני שטיפל בעבר במובארק ולממן את שהותו שם.

נשיא מצרים המודח חוסני מובארק מובל לבית המשפט על מיטת בית חולים, ספטמבר 2011. AP
מובארק, בדיון קודם שנערך לו בבית המשפט בקהיר/AP

בתוך כך, העיתון דיווח כי בשבוע הבא צפויה לבקר את מובארק משלחת בינלאומית מטעם "ארגון לזכויות אדם השייך לאו"ם". המשלחת תנסה לעמוד על מצבו הבריאותי של הנשיא לשעבר ולהקשיב לו "כאדם שנמצא במעצר בבית החולים ולא כנשיא לשעבר".

בלבול סביב מצבו הרפואי של הנשיא לשעבר

בתקופה האחרונה נפוצו שמועות לגבי מצבו הרפואי של מובארק, ונטען כי הוא מת מוות קליני. גורמים רפואיים אמרו לעיתון המצרי "א-תחריר" כי התגלה וירוס במוחו של הנשיא לשעבר, ועורך העיתון "אל-אוסבוע" אמר כי אשתו של מובארק, סוזן, באה לביקור פתאומי בבית המעצר של שני בניה, כשהיא "לבושה שחורים". נמסר כי שני הבנים, עלא וגמאל, פרצו בבכי כשראו אותה לבושה כך. מנגד, טענו כמה כלי תקשורת כי השמועות על מותו של מובארק אינן נכונות וכי אין כל מידע חדש ורשמי לגבי מצבו. משפטו של מובארק יתחדש בסוף דצמבר, ועד אז, ימשיכו מובארק ושני בניו לשהות במעצר.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

עוד על משפט מובארק
שמועות: חוסני מובארק כבר מת מוות קליני
רעייתו של סאדאת: בעלי טעה במינוי מובארק
התביעה במשפט מובארק: "השופט מוטה"

(עדכון ראשון - 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully