וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המצלמה: שוטרים הצילו חיי אדם שלקה בדום לב

מצלמה בתוך ניידת משטרה תיעדה את ההתרחשויות הדרמטיות בעיר רפיד סיטי שבדקוטה הדרומית, שם זכו שלושה שוטרים לצל"ש ועוברת אורח למגן הוקרה, על התושייה שגילו עד להגעת האמבולנסים

יח"צ - חד פעמי

(צילום: משטרת רפיד סיטי; עריכה: אמיר קוטיגרו; קריינות: אביב אברמוביץ')

בתמונות המובאות כאן, שהועלו השבוע ליוטיוב וכבר זכו לעשרות אלפי צפיות, מתועד אירוע יוצא דופן שהתרחש באוגוסט האחרון בעיר רפיד סיטי בדקוטה הדרומית: שוטרי משטרת העיר הוזעקו בידי רעייתו של ג'ף סימונס לסייע לו, אחרי שלקה בדום לב בזמן נסיעה עמה ועם בתו החורגת. מצלמה שתיעדה את הנעשה מתוך ניידת המשטרה קלטה את ההתרחשויות, שבמהלכן הצליחו השוטרים, בתושייה רבה ובסיוע עוברת אורח, להציל את חייו של סימונס ללא סיוע רפואי.

השוטרת קתלין קלרי, שהגיעה לזירה ראשונה, ניסתה תחילה לחלץ את סימנס מהמכונית בכוחות עצמה. שוטר נוסף סייע לשאת את סימנס אל הדשא, כשהוא עדיין אינו נושם. השוטרים החלו במאמצי החייאה, בעזרת ידיהם בלבד, בעוד האשה נושאת עיניה לשמיים ומתפללת.

בשלב מסוים הגיע לזירה שוטר נוסף, עם ערכת החייאה ניידת, והשוטרים ניסו להשתמש במכות חשמל - ללא הצלחה. בשלב זה הגיעה לזירה לורי מילס, תושבת השכונה ואחות במקצועה, שחלפה באזור. היא הצטרפה אף היא למאמצי ההחייאה, כשרעייתו ובתו של סימנס צופות במתרחש, אחוזות חרדה. ברקע כבר נשמעות הסירנות של רכבי החילוץ המתקרבים - אך שניות לפני הגעתם, חזר סימנס לנשום בכוחות עצמו. הוא נלקח לבית חולים מקומי, ושוחרר כמה ימים אחר כך כשהוא בריא ושלם. שלושת השוטרים זכו לצל"ש על תפקודם באירוע, ואילו האחות מילס זכתה למגן הוקרה מיוחד מטעם הקהילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully