וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתדלק ש"נשדד" ביים את השוד עם חברו

3.11.2011 / 12:45

צעיר שעבד כמתדלק בפתח תקוה הזעיק את המשטרה בטענה כי שודד שהגיע למקום התיז בפניו גז מדמיע, גנב אלפי שקלים מהקופה ונמלט מהמקום. החוקרים שחשדו בגרסתו גילו לבסוף את האמת

השוד שלא היה: צעיר שעבד בתחנת דלק בפתח תקוה חשוד שביים שוד בתחנה יחד עם חברו. כוחות גדולים של משטרה חקרו את השוד וביצעו סריקות נרחבות על מנת לאתר את השודדים, אך ללא הצלחה. מאוחר יותר הבינו כי ייתכן והקורבן הוא למעשה השודד, ועצרו אותו.

המקרה אירע ביום שלישי בשעות הערב, אז התקבל דיווח בתחנת המשטרה בפתח תקוה על שוד שבוצע בתחנת דלק בעיר. כוחות משטרה יצאו לזירת האירוע ובמקביל החלו כוחות נוספים להקים מחסומים באזור על מנת לאתר את השודדים שלטענת המתלונן, נמלטו מהמקום ברכב.

החוקרים שהגיעו לזירה החלו לתשאל את עובד התחנה, צעיר בן 22 תושב העיר. הוא סיפר שזמן קצר קודם לכן הגיע אדם לתחנה, אמר לו כי מדובר בשוד, נטל ממנו סכום של אלפי שקלים ונמלט מהמקום ברכבו. לדברי הצעיר, במהלך השוד התיז לעברו השודד גז מדמיע ועיניו נפגעו כתוצאה מכך.

השוטרים שאלו את ה"קורבן" שאלות רבות, בניסיון להבין מי ביצע את השוד, אולם תשובותיו בחקירה העלו אצלם את החשד כי הוא אינו מספר את האמת. חלק מהפרטים לא נשמעו לחוקרים הגיוניים, והם החלו לחשוד שהשוד למעשה בויים. השוטרים המשיכו בסריקות אחר החשודים, אך במקביל ביצעו מספר פעולות חקירה, על מנת לבחון את גרסתו של עובד התחנה.

אתמול זימנו החוקרים את הצעיר בבהילות לתחנה לצורך המשך התשאול. לדברי המשטרה, לאחר מספר דקות הוא נשבר והודה שביים את השוד יחד עם חברו, תושב פתח תקוה בשנות ה-20 לחייו. אחרי שתכננו זאת מראש, במהלך העבודה הגיע חברו, התיז על פנוי חומר צורב כדי שהשוד יראה "כפי שרואים בסרטים", נטל מידיו את הכסף ונמלט מהמקום. בסיום החקירה עצרו השוטרים את הצעיר והמשטרה פתחה בחיפושים אחר שותפו, שעדיין לא אותר. היום יובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

עוד בנושא:
צפו: הצעירה לא ויתרה - ונתלתה על רכב השודד
דרמה בשרון: שדד, דקר, ניסה לפרוץ לבתים - ונלכד
מאבטח שדד ביריות את סניף הבנק בו הוא עובד בת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully