וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע פרוע: גשמים ברחבי הארץ בימים הקרובים

שוב הגשם: גשמים מלווים בסופות רעמים יתפשטו היום בהדרגה מצפון הארץ ועד לדרומה, ויימשכו לתוך סוף השבוע. ביום ראשון אמנם יעלו סוף סוף הטמפרטורות, אך גם אז ייתכן טפטוף קל

מתכוננים לסוף שבוע גשום: עם תחילת חודש נובמבר יתחילו אזרחי ישראל להתרגל למזג האוויר הקר והסתווי. על פי תחזית מזג האוויר היום (חמישי) צפוי גשם בצפון הארץ שיתפשט בהדרגה למרכז וילווה בסופות רעמים בודדות. בערב צפוי גשם מקומי בצפון הנגב. הטמפרטורות ירדו ויהיו נמוכות מהממוצע בעונה.

הטמפרטורות החזויות להיום: ברמת הגולן 11-21 מעלות, בהרי הגליל 10-17 מעלות, בחיפה 14-20 מעלות, בתל אביב 16-24 מעלות, בירושלים 12-20 מעלות, בבאר שבע 14-25 מעלות, בים המלח 21-27 מעלות ובאילת 18-28 מעלות.

מזג האוויר הקר צפוי להמשיך גם בימים הקרובים. מחר צפויים גשמים מקומיים מצפון הארץ ועד הנגב, ואף קיים חשש לשטפונות במדבר יהודה ובנגב. גם בשבת ייתכנו גשמים מקומיים, ובראשון צפויה, סוף סוף, עליה קלה בטמפרטורות, אך עם זאת גם אז ייתכן טפטוף בשעות הבוקר.

מזג האוויר הצפוי אף הוביל לביטולה של העצרת לציון רצח ראש הממשלה המנוח, יצחק רבין שהייתה אמורה להיערך במוצאי שבת. מארגני העצרת המרכזית, הודיעו אתמול כי העצרת תידחה על רקע הגשמים הצפויים. "מזג האוויר הצפוי לא יאפשר את ההכנות הנדרשות לשם קיומה של העצרת", נמסר מהמארגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully