וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "זכות הציבור לדעת אינה הזכות להתאבד"

שר החוץ אביגדור ליברמן העביר ביקורת נוקבת על הדיון התקשורתי הגובר בנושא אירן ואמר כי "ל-99% מהפרסומים בתקשורת אין קשר למציאות". לדבריו, "הדיבור על פעילות צבאית באירן מיותר"

שר החוץ, אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (רביעי) לדיון התקשורתי סביב האפשרות לפעולה צבאית באירן. בראיון לגלי צה"ל אמר ליברמן כי "טירוף אחז בכל מיני מערכות ובכל מיני אנשים. אין לזה שום הסבר הגיוני ושום תקדים". לדבריו, "זכות הציבור לדעת היא לא זכות הציבור להתאבד. יש דרכים יעילות יותר אם רוצים להגיע לאנרכיה. עצם הדיבור על האפשרות הזאת הוא מיותר".

האם ישראל צריכה לתקוף באירן? הצביעו בפייסבוק

עוד על תקיפה אפשרית באירן:
בגין תוקף: ”ההדלפות על אירן - מסע הפקרות”
נגד תקיפה ישראלית? רוסיה מכרה משבשי מכ”מ לאירן
דגן: ”סיכון צבאי? אנחנו ברמה הנמוכה בהיסטוריה”

"ל-99% מהפרסומים בתקשורת אין קשר למציאות", הבהיר ליברמן, "אין מקום לעיסוק האובססיבי הזה". לדברי שר החוץ, קיימות חלופות לתקיפה צבאית באירן. "בשבוע הבא יתפרסם דו"ח סבא"א ולאף אחד לא יישאר ספק שמדובר בתוכנית גרעין צבאית", אמר, "הקהילה הבינלאומית צריכה להוכיח את יכולתה לקבל החלטות, בהן סנקציות קשות על הבנק המרכזי ועל כל עניין רכישת הנפט מאירן ואספקת ציוד טכני לפיתוח הנפט. אנחנו לא עומדים עם סטופר ביד, אבל הציפייה שלנו היא שהקהילה הבינלאומית תפעל במקרה חמור ומרחיק לכת כזה. אירן היא האיום הגדול והמסוכן ביותר על כל הסדר העולמי".

הבוקר מתח השר בני בגין ביקורת נוקבת על הדיון הפומבי שנוצר לאחרונה בנושא. "מעולם לא הייתה התפרקות מאחריות ומסע של הפקרות כמו בימים אלה", טען השר בגין בראיון לתוכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל. "אני מבקש להזכיר שעובדי מדינה התחייבו לנצור את סודות המדינה ללא הגבלת זמן, גם אחרי שעזבו את תפקידם", הוסיף בגין, ככל הנראה בהתייחסות להתבטאויותיו של ראש המוסד לשעבר, מאיר דגן, שאמר כי "תקיפה באירן היא רעיון מטופש".

"כפי שאמר חברי, דן מרידור, שחרור האמירות האלה לתקשורת מחווירים לעומת המעשים של ענת קם, בגינם נשלחה ל-4.5 שנות מאסר", אמר בגין. לדבריו, "צריך לראות במלוא החומרה את המעשים הללו, שמביאים לדיון תקשורתי שמהווה חבלה אמיתית ביכולת הממשלה לקבל החלטות. אני חושש שההפקרות שאנו עדים לה בימים אלה עלולה להוביל להפקרות דומה גם בדיוני ממשלה. מדובר במסע יזום ומתוזמר של עובדי מדינה, ובהמשך גם של עיתונאים. מדובר במעשה נבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully