וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הירי: אין לימודים היום בבאר שבע, אשדוד ואשקלון

רמי שני

1.11.2011 / 6:10

בחלק מיישובי הדרום לא לוקחים סיכון והחליטו כי התלמידים בתחומם יישבו היום בבתיהם. ביישובים אחרים מקיימים הערכות מצב. אתמול שוגרו לעבר הדרום 4 רקטות. אחת יורטה

על אף שבניגוד לימים האחרון, הלילה (שלישי) לא נורו רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי הדרום, החליטו ראשי הרשויות באשדוד, אשקלון ובאר שבע ובגן יבנה, כי הלימודים במערכת החינוך בארבעת היישובים לא יתקיימו היום. בשאר היישובים בדרום מתקיימות הערכות מצב בנושא. באופקים הוחלט שהלימודים יתקיימו כרגיל. עם זאת, ביישובים המרוחקים עד שבעה קילומטרים מרצועת עזה יתקיימו מחר לימודים במוסדות החינוך הממוגנים.

הסלמה בדרום - כותרות אחרונות

סוללת "כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד מעל באר שבע
שתי רקטות התפוצצו בדרום הארץ, אין נפגעים
ליברמן: "חייבים להפיל מיד את שלטון חמאס"

אתמול משעות אחר הצהריים נורו מהרצועה ארבע רקטות לכיוון ישראל. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. סוללת מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטת גראד שנורתה לכיוון באר שבע, רקטת קסאם נפלה בשטח פתוח סמוך לשדרות, רקטה נוספת נפלה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב ועוד רקטה נפלה בשטח פתוח מדרום לאשקלון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול להסלמה במצב הביטחוני בדרום בישיבת סיעת הליכוד, ואמר כי "אין הפסקת אש, אין משא ומתן וצה"ל ממשיך לפעול. בכל פעם שמישהו יחשוב ויפעל להפר את שלוותם של תושבי הדרום, פעילותנו תהיה קשה כפי שהיה בשבת, ואף קשה יותר".

אתמול הודיעה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, כי ברשותה "אופציות רבות" ובכוונתה לעשות בהן שימוש אם תימשך ההסלמה הישראלית ברצועת עזה. דובר הזרוע הצבאית, אבו אחמד, אמר לסוכנות הידיעות "מען" כי "המשגר הרב-קני שעשינו בו שימוש שלשום הוא חלק מטקטיקה חדשה. יש לנו משגרים ניידים, שהשיגור מהם מהיר מאוד. יש לנו עוד אופציות חדשות ורבות", הזהיר. עוד אמר אבו-אחמד כי ארגונו מחויב לרגיעה, כל עוד ישראל אינה תוקפת בעזה.

(עדכון ראשון: 20:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully