וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלפנו קידומת: נולדה התושבת ה-7 מיליארד בעולם

דניקה מיי קמאצ'ו, אחת מכמה תינוקות שנבחרו באופן סמלי על ידי האו"ם, נולדה במנילה שבפיליפינים מול הבזקי המצלמות. היא תזכה בין היתר למלגת לימודים, והוריה קיבלו מענק להקמת עסק

בבית חולים במנילה בירת הפיליפינים קיבלו הלילה (שני) בתשואות את לידתה במזל טוב של דניקה מיי קמאצ'ו, שנבחרה באופן סמלי להיות התושבת ה-7 מיליארד בכדור הארץ. קמאצ'ו נולדה במשקל 2.5 קילוגרמים, שתי דקות לפני חצות. "היא נראית נהדר", אמרה אמה, קמיל דלורה, לעיתונאים הרבים שהקיפו אותה. "אני לא מאמינה שהיא התינוקת ה-7 מיליארד".

מגיעים לשבעה מיליארד: התפוצצות אוכלוסין עולמית

דניקה קמאצ'ו, התינוקת ה-7 מיליארד בעולם, שנולדה בבית חולים בבירת הפיליפינים, מנילה, 31 באוקטובר 2011. רויטרס
מזל טוב. דניקה עם אמה, קמילה/רויטרס

דניקה היא רק אחת מתוך כמה תינוקות שייוולדו היום וייבחרו ל"ילד ה-7 מיליארד" - על פי החלטת האו"ם, שם הגיעו להערכה כי ה-31 באוקטובר הוא היום בו תחצה אוכלוסיית כדור הארץ את קו 7 מיליארד התושבים.

דניקה היא בתם השנייה של קמיל ובן זוגה, פלורנטה קמאצ'ו, שעמד בשקט בפינת החדר בעוד צלמי הטלוויזיה צובאים על האם והתינוק. נציגים של האו"ם פגשו את בני הזוג בבית החולים, והעניקו להם עוגה קטנה. גם כמה חברות מסחריות מקומיות העניקו תשורות לבני הזוג. בין היתר, קיבלה התינוקת מלגת לימודים אקדמיים בה תוכל להשתמש כשתגדל. כמו כן, הוענקה להורים חבילת סיוע לפתיחת עסק.

דניקה קמאצ'ו, התינוקת ה-7 מיליארד בעולם, שנולדה בבית חולים בבירת הפיליפינים, מנילה, 31 באוקטובר 2011. רויטרס
2.5 קילוגרמים. דניקה על המשקל/רויטרס

במעמד נכחה גם לוריזה מיי גווארה בת ה-12, שעם לידתה ב-1999 הוכרזה בפיליפינים כתושבת ה-6 מיליארד בעולם. היא לומדת כיום בכיתה ו'. יש לציין כי על פי האו"ם, התושב ה-6 מיליארד בעולם הוא דווקא עדנאן מביץ', שנולד בבוסניה באוקטובר 1999. לפי פרסומים מהשנה האחרונה, מביץ' ומשפחתו חיים כיום בעוני בסרייבו. גורלה העגום של המשפחה הוא אחת הסיבות שבאו"ם העדיפו הפעם לא להפנות את הזרקורים אל תינוק ספציפי, אלא לבחור כמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully