וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ ליחימוביץ': "לא מרוצה מההתנהלות שלך"

פנחס וולף

31.10.2011 / 1:01

נמשכת המתיחות בין יו"ר מפלגת העבודה הנבחרת לבין יריבה להתמודדות, כשבמוקד המחלוקת הפעם - הבחירות לראשות ההסתדרות. השניים החליטו לקיים פגישת תיאום קבועה מדי שבוע או שבועיים

פגישה מתוחה התקיימה אמש (ראשון) בין יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', לח"כ עמיר פרץ שהפסיד לה בהתמודדות לראשות מפלגת העבודה. במוקד הפגישה עמדו נושאי פעילות המפלגה ופעילות הסיעה, אך הנושא הטעון ביותר בפגישה וזה שהותיר חילוקי דעות קשים בין השניים, היה הבחירות לתפקיד יו"ר ההסתדרות.

העבודה בראשות יחימוביץ' - כותרות נוספות
קולות בעבודה: יכולנו לארגן העצרת לזכר רבין
סקר: יחימוביץ' גורפת 22 מנדטים, קדימה יורדת ל-18
פרשנות: מפלגת העבודה חוזרת למרכז הבמה הפוליטית

במהלך הפגישה אמר פרץ ליחימוביץ' כי הוא מאוד לא מרוצה מההתנהלות שלה ומאופן שיתוף הפעולה ביניהם בשבועות האחרונים. פרץ התעקש כי יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, יתמודד בתוך מפלגת העבודה מול אישים נוספים. במידה ועיני ייבחר, דרש פרץ, הוא יתמודד מטעם מפלגת העבודה ולא מטעם סיעתו, "עוגן", לראשות ארגון העובדים. פרץ הסביר כי "מדובר בעניין עקרוני, אנו נמצאים בעידן חדש של שקיפות דמוקרטית, וזה מחייב שמפלגת העבודה תתמודד בעצמה על כל התפקידים הקשורים בהסתדרות". בתוך כך, דרש פרץ מיחימוביץ' להקים ועדת בחירות לראשות ההסתדרות.

יחימוביץ' ענתה בתגובה כי "כל הכרעה וכל עמדה, תובא להכרעה דמוקרטית במוסדות המפלגה". כמו כן, השניים החליטו שאחת לשבוע או לשבועיים תתקיים ביניהם פגישת תיאום. מחר צפוי פרץ להתחיל להחתים פעילים לכינוס הוועידה שתכריע כיצד יתקיימו הבחירות לראשות ההסתדרות.

לפניות לכתב: pinhaswolf@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully