וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג חדש נרדם ודרס למוות 2 רוכבי אופניים

גלעד גרוסמן

30.10.2011 / 17:27

לפני כחודשיים וחצי נהרגו שלום גרוסמן ויצחק סימון וחמישה נוספים נפצעו, כשנדרסו, על פי החשד, על ידי צעיר בן 18. היום הוגש נגד הצעיר כתב אישום באשמת גרימת מוות בנהיגה רשלנית

לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד צעיר בן 18.5, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה רשלנית שגרמה לתאונה בה נחבל אדם. הצעיר נאשם שגרם למותם של שני רוכבי אופניים, ופצע חמישה רוכבים אחרים, לפני כחודשיים וחצי בכביש 3. שמו של הנאשם לא הותר לפרסום.

עוד בנושא
שחזור דריסת רוכבי האופניים: ”פגעתי בעיניים פקוחות”
דורס רוכבי האופניים יוכל לשוב ללימודים בספטמבר
רוכב האופניים הובא למנוחות: ”הלכת בדרך שאהבת”

תאונת אופניים קטלנית בכביש 3, סמוך לנחל שורק, אוגוסט 2011. שי מכלוף
מותם של השניים נקבע במקום. חבריהם פונו במצב קל-קשה זירת התאונה/שי מכלוף

לפי כתב האישום, הנאשם נכנס לרכבו בשעת בוקר, כשלצדו חבר שישן במהלך הנסיעה, הוא נסע בכביש 3 מכיוון מערב למזרח, כשבאותו זמן נסעו על אופניהם בשול הימני דבוקת הרוכבים. הנאשם נסע במהירות הגבוהה מזו המותרת, ובשלב מסוים נרדם, סטה מהכביש ופגע ברוכבים. שניים מהם - יצחק סימון ושלום גרוסמן - נהרגו, אחת אחרת נפצעה בראשה, בחזה ובגפיה, שניים נוספים נפצעו בראשם בלבד, אחר סבל משבר בעמוד השברה וחמישי נפגע בחזהו. לאחר שפגע ברוכבים, בלם הצעיר את רכבו.

המשטרה שללה חשד כי נהג בגילופין

כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין דן כהן מפרקליטות מחוז מרכז, האשים את הצעיר כי נרדם בעת הנהיגה, אז סטתה מכוניתו לשול הימני של הכביש, פגעה במהירות גבוהה בדבוקת הרוכבים, והביאה למותם של יצחק סימון ושלום גרוסמן. הפרקליטות ביקשה לשלול את רישיונו של הנהג עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

התאונה אירעה באוגוסט האחרון, אז פגע הנאשם בשני הרוכבים, כבני 40, בכניסה לנחל שורק בכביש 3. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב לכיש העניקו לפצועים טיפול רפואי, ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות. תחילה חשדו במשטרה כי הנהג, שהיה אז נהג חדש, פגע ברוכבים בהיותו שרוי בגילופין, אולם בדיקות שנערכו לו שללו את החשד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully